dinsdag 4 september 2012

Zussen



Zussen

Je kent het wel 2 zussen ze kunnen soms niet met en soms niet zonder elkaar. Tussen mij en mijn zus heeft er altijd een leeftijd verschil gezeten van 7 jaar. Toen ik nog klein was merkte je daar veel van ja zij mocht natuurlijk meer als ik en dan was het ruzie en kon soms flink tekeer gaan:) , Dan was het altijd van ja maar waarom mag zij dat wel en ik niet en dat is niet eerlijk toen ik ouder werd en zij ook zij was toen al in de 20 ik in de pubertijd dat ken je denk ik ook wel werd de ruzie soms erger en praten we niet veel met elkaar ook vanwege dat zij wisselende diensten had en ik overdag naar school ging en in weekend werkte, maar ook ik werd 20 en zij inmiddels 30 werden we steeds closer zij ging samen wonen en onze band werd steeds hechter en hechter ook was ze der toen ik ziek werd zij woonde stukken verder weg en moest met trein en bus komen toch kwam ze altijd op bezoek , We hadden en hebben nog steeds de grootste lol ook mede dat zij adhd heeft en mij goed begrijpt wat er door mijn hoofd voor een drukte gaat zie ik steeds dingetjes die heel herkenbaar zijn en die zij ook had , over een dik jaar gaat zij trouwen wat ik helemaal geweldig vind wat ik nooit achter haar gezocht had want al zeg ik zelf mijn zus is best een vrouwtje apart maar dat ze gaat trouwen vind ik helemaal te gek helemaal vrolijk toen ze het nieuws vertelde ja je kunt je indenken na onze jeugd waar vaak ruzie was tussen ons 2en zijn we naar elkaar toe gegroeid ik de na komer en zij de oudste, Hebben we inmiddels vele leuke dingen samen beleefd zelfs haar aanstaande man is een goede kerel voor haar al zal ik dat niet snel zo tegen haar vertellen maar denk dat ze dat wel weet hoe ik er over denk , Ik wil met dit blog zeggen dat er niks geks is aan een leeftijd verschil tussen zussen of broers en dat ze mij later kregen werd ook wel vaak verwend hoor daar niet van maar wil alleen zeggen dat we een hele mooie band gekregen hebben ondanks ons leeftijd verschil .
En hopelijk blijft onze mooie band steeds meer met mooie momenten die we mogen delen mooier 
liefss 

1 opmerking:

  1. Erg mooi geschreven en denk dat je zus erg trots zal zijn als ze dit leest.

    BeantwoordenVerwijderen