zaterdag 29 september 2012

verandering van kleur ...

Verandering van kleur 

Vandaag was het dan weer zo ver ik moest en zou naar de kapper gaan de afspraak stond al 5 weken. Ja ik ga iedere 5 weken naar de kapper mijn haar groeit nou eenmaal heel snel :). Ik had nog een kleurtje in mijn haar dat meer bij het voorjaar en zomer past dus het kriebelde weer heel erg om mijn haar te veranderen. Ik houd van kleuren en extreme kapsel en proberen ook telkens iets nieuws laatst zag ik iemand met ongeveer het zelfde kapsel lopen en het kriebelde om het meteen te laten veranderen kan der niet goed tegen als ik ongeveer t zelfde hebt . Tja nu zullen jullie denken wat is dat voor apart mens ja ik houd nu eenmaal van anders dan normaal dus anders als anders om het zo maar te zeggen.
Ik was de hele week al niet lekker dus ik had zo iets o nee als ik maar niet moet afbellen want mijn model in mijn haar was er helemaal uit dus moest echt nodig iets aan gebeuren,
Zo gezegd zo gedaan zat vanmorgen 9:30 in de kappersstoel voor 2 kleuren verf daarna onder de climax (warmte lampen) dan nog geknipt jep kwam om 11:00 uur na buiten maar het eind resultaat is te gek
Heb allerlei leuke reacties binnen gekregen van gek tot apart tot gaaf wil ik ook dat laatste heb ik liever niet . Leuk dat ik iemand kan inspireren maar kies dan maar iets anders ;-)
om maar te zeggen waar dit over gaat zoals de seizoenen per jaar verwisselen wissel ik regelmatig mijn haarkleur aan !
Ik hou gewoon niet van te lang doorlopen met hetzelfde begrijp me niet verkeerd als anderen dat willen prima misschien als ik de leeftijd van 70 heb bereikt misschien dat ik dan ook zo iets heb van oke nu is het genoeg geweest laat ik nu maar voor een watergolf gaan :)
heb een heerlijke ochtend gehad en ja het is waar in de kapsalon weet je binnen de kortste keren het laatste nieuws.
Ik ga vooral om even lekker te ontspannen en met mijn vaste kapster bij te kletsen zodat we weer op de hoogte zijn van alle nieuws en trends 
dat was mijn dagje kapper dat ik wel verdiend heb na een week van ellende en pijn even heerlijk te ontspannen !

met een nieuw kapsel groet wens k jullie een fijne avond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten