zondag 16 september 2012

Wk wielrennen 2012





Wk wielrennen 2012 limburg

Vanaf vandaag staat onze provincie zuid-Limburg in het teken van wielrennen en nog eens wielrennen we starten vandaag met een ploegentijdrit wat nieuw is. Of ja nieuw op dit Wk is het wel nieuw de commerciĆ«le ploegen rijden vandaag een mooi stukje in limburg of om te zeggen overal is het wel mooie fietsen maar hier is het toch wel erg mooi heuvels stukje vlak keren draaien en smalle weggetjes .
Ik kijk er al een tijdje na uit om dit wk van dicht bij mee te mogen maken en helaas ik ben wat grieperig hopelijk is het snel over want ik wil toch wel erg graag wat foto's gaan maken deze week en wat sfeer opsnuiven. De hele week is er wel iets te doen van tijdrit tot wegwedstrijden en ik ben wel erg benieuwd wie er op de  Cauberg de regenboog trui mag gaan aantrekken en zich wereldkampioen mag gaan noemen precies over een week zullen we het weten wie van de heren en de dames wereld kampioen is
Hoop dat ik dinsdag en woensdag de tijdrijder's mag zien langs zoeven alleen het geluid al krijg ik kippenvel en om maar te zwijgen wat voor circus er om heen is maar die een x in de zoveel jaar dat het er is verkouden of niet als we er maar even kunnen kijken al is het maar 5 minuten gewoon het geluid en het zien lang zoeven en het aanmoedigen van de ploegleiders wagen .
Ik zal wel foto's plaatsen hier dan kunnen jullie zien waar ik zo van houd
gewoon een fiets een coureur en die gewoon houden van fietsen en dat uitstralen
en over een week weten we het wie hier in Limburg op de cauberg zich wereldkampioen mag noemen
liefs ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten