dinsdag 18 september 2012

dagje wk tijdrijden kijken





wk tijdrijden junioren en elite 


Ik had na gisteren niet verwacht dat ik vandaag op dit parcours zou staan en foto's ging maken heb namelijk een wat slechtere nacht achter de rug wegens de verklevingen.
Vanmorgen voelde ik me eigenlijk best goed en ik dacht ach laat ik het proberen het is een straatje verderop als ik meer pijn krijg dan ben ik zo weer thuis geweest.
Heb eerst half uurtje de tijdrit van de junioren gekeken moet zeggen er zaten wel een paar goede dames tussen hoor. Al gooide de regen wat roet erin want er ging nog iemand onderuit paar meter verderop gelukkig stond ze snel weer op en draaiden de benen weer goed rond . Ik dacht maar als ze vanmiddag maar droog weer hebben anders gebeuren er nog meer valpartijen .
Volgens mij had het weer mijn gedachten gehoord vanmiddag trok ik er op uit met wat wind en bewolking langzaam piepte de zon door het bosje en bergje waar ik stond door.
Het zag er meteen een stuk vrolijker uit O wat heb ik genoten van dik uurtje tijdrijden van de elite women .Als derde kwam sablikova langs u kent haar van het schaatsen maar ook dit beheerst zij heel goed hoor mooi houding had ze op de fiets en het geluid van het wiel en alles ik kreeg er gewoon kippenvel van zo heerlijk geluid was dat gewoon echt mooi ! . nadat sablikova gepasseerd was kwam er een spaanse aan die coach ik heb ervan genoten hoe hij haar aanmoedigde het was zelfs op het lachwekkende af maar zo mooi om het een keer echt van dichtbij mee te maken een tijdrit 
Bepaalde rensters hadden geen coaching nodig die werden op een getoeterd tempo omhoog gecoached en somiggen kwamen gewoon stilletjes voorbij 
Na een dik uur ben ik weer op de fiets gestapt richting huis was voor mij lang genoeg geweest ik heb de meeste gezien en dat wilde ik graag !
Want je ziet ze immers niet iedere dag door je straatje passeren 
Heb heerlijk genoten ondanks de pijn toch even heerlijk een praatje gemaakt met de mensen we hebben zelfs thomas voeckler nog zien langs komen en ja hoor ook waar geen camera op zijn neus gericht staat is hij een maffe vogel op het botte af zelfs ach het zal wellicht aan mij liggen 
Nog een paar dagen is het wk hier in zuiden krijg je de kans om er heen te gaan zou ik het zeker doen
Het is een hele ervaring opzicht
liefs .,.,.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten