woensdag 5 september 2012

Cupcakes




                                            Cupcakes.....

Vandaag kreeg ik een workshop cupcakes maken cadeau erg leuk en van degene die ik het kreeg kent mij heel goed. Want ze weet zelf heel erg goed dat ik ze zelf ook maak en taarten wel van die moderne he ;-)
Ik kreeg het cadeau omdat ze mij al heel lang niet meer gezien had en wel eens wat leuks verdiende en zo konden we weer nieuwe ideeën op doen voor iets wat heel leuk kan gaan worden en waar ik wel vertrouwen in heb !
Toen ik begon met cupcakes te bakken durfde ik ze niemand te laten proeven stel je voor er zit nog een klodder meel in of dat er iets niet gaar zou zijn nou heb me alle scenario's in mijn hoofd gehaald terwijl dit helemaal niet zo was. Ik kreeg juist hele leuke reacties ja dat is van familie en vrienden natuurlijk maar gelukkig zijn ze wel kritisch zijn natuurlijk echte fijn proevers ja wat wil je hier in zuiden is een en al gebak bij de koffie niet dat het iedere dag zo is hoor maar het komt wel vaak voor ja.
Nu werd ik steeds vaker gevraagd voor verjaardagen en feesten en ja wel zelfs een bruiloft waar ik heel trots  op ben denk niet dat vele mensen dit weten van mij maar dit is weer een van mijn ja kan ik dat zo noemen creatief talent o nee verborgen talent ,
Nu ben ik heel benieuwd naar de workshop en tevens mooie foto's ervan te gaan maken en kan niet wachten dus hoop dat we snel samen met vriendin een datum prikken om 2 uur te gaan kneden en bakken en versieren en kijken wat voor talent ik nog meer beschik over het bakken en wat ik nog niet ken want van een professioneel iemand te leren is het aller mooiste wat verstand heeft van zijn vak en ambacht want ja dit zit in nog een echte ambachtelijke bakkerij wat je tegenwoordig nog zelden ziet omdat we meestal ons brood in een supermarkt kopen of het gebak
Nee doe mij nog maar steeds het gebak en brood van een echte ambacteleijke baker dan maar wat meer betalen je weet tenminste dat je met smaak een lekkere boterham eet of een heerlijke gebakje eet
zal er snel iets over posten als de workshop achter de rug is
ik kijk er naar uit maar eerst het Wk wielrennen waar we mooie foto's gaan maken en interessante mensen mogen gaan leren kennen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten