maandag 10 september 2012

over hobbels


Keuzes maken is niet echt makkelijk je hoopt steeds dat je de goede beslissing neemt nu hou ik wel van een uitdaging en van avontuur. Ik zou in oktober als het goed is weer aan de slag mogen met een paar uuttjes te gaan werken en daar heb ik ontzettende de zin en kijk er ook naar uit dat het moment van de arts zegt u kunt  aan de slag. Nu vanmorgen kwam ik er achter dat mijn revalidatie nog even verlengt word want mijn kracht is nog niet optimaal en doorbloeding komt langzaam goed gelukkig dat zijn dingen waar ik al erg tevreden mee ben. Maar waar ik al het meest trots op was ik kan al 10 kg weg duwen ja voor menig iemand is dit een peulen schil om weg te duwen en merk dat het ook steeds beter gaat en daar ben ik ook trots op. Het enige ding is dat ik nog steeds niks gehoord heb over mijn studie die ik nog graag wilde afmaken en diploma nog in wil behalen dan heb ik alles gehaald wat ik wil halen. Het bleek een hele klus te zijn om degene te vinden (ik noem liever geen namen) Bleek nog steeds met vakantie te zijn.
O oke dat kan iedereen heeft recht op vakantie maar had er al even een tijd geleden terug gemaild dus ja vond het wel raar dat er niks over gezegd werd.
morgen maar weer achter aan gaan Dat was nog niet het ergste heb helaas mijn proces verloren tegen de lang studeer boete heb helaas met de bewijzen die ik had niet veel meer kunnen redden ik ben ongeveer 2 jaar geleden toen ik op de operatie tafel lag uitgeschreven geworden zonder ik het wist. Kwam er achter toen ik op school was en kei hard in mijn gezicht gezegd werd wat kom je doen je bent geen student meer alles in gang gezet op deze boete te voorkomen heb kunnen lullen als brugman maar helaas.
Dus we accepteren het half want heb nog een stok achter de deur en misschien kan dat wel helpen ,
Ik hoop dat het me gaat helpen en dat ik de hobbels die ik genomen heb goed uitpakken  .
En wellicht deze week ook nog krijg te horen hoe en wat hoe het met school staat want ik wil toch echt dat ene papiertje nog opzak hebben .
Alles komt wel goed heeft tijd nodig eerst de pijlen weer richten op een goede revalidatie want gezondheid koop je niet zomaar !
dus weer aan de slag
tot snel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten