vrijdag 28 september 2012

lezen




Lezen........   

Zoals de meeste wel weten die me beetje kennen lees ik was af in een jaar. De laatste tijd was het echter minder kon me gedachten er niet bij houden en mijn hoofd had niet genoeg rust om lekker te gaan zitten met een boek op de bank. Nadat ik vorige week ziek ben geworden of ja ziek chronish ziek ben ik al lang en dat wat ik nu heb is daar een onderdeel van.
Moest ik het wat rustiger aan doen, of in ieder geval s'avonds . En dacht laat ik maar weer eens het web afsporen voor leuke ebooks ja ik lees digitaal vanwege mijn handen is minder zwaar voor mij en kan ik het langer volhouden en zo kan ik ook genieten van het lezen en word ik niet afgeleid door pijn in handen of wat dan ook.
Besloot ik weer wat nieuwe boeken te downloaden zoals die van Daphne Deckers Alles is zoals het zou moeten zijn. Het is een leuke roman met een lach en traan tenminste in begin leek t allemaal volmaakt te binnen maar dat leekt helaas anders te lopen wat het wel erg interessant maakte . Want ja iedere relatie heeft zijn ups en downs maar hier ging t van up na down en up down heerlijke roman vind ik het .Het leest heerlijk weg en zo krijg ik toch de rust die ik nodig heb bedoel lichamelijk he ;-)
Omdat ik bijna op het einde ben van deze roman besloot ik deze week nog 2 boeken te downloaden vijftig tinten grijs hoorde ik goede reacties over dus die besloot ik ook maar meteen te downloaden en meteen deel 2 ervan vijftig tinten donkerder . 
Dus ben weer eens benieuwd het leuke ervan is dat mijn vriendin Vero nique   is ook helemaal verzot van lezen of ja zeg maar gerust verslaafd ook zij is chronisch ziek en slaap lecht en wat doe je dan lezen zo krijg je toch wel wat rust . 
En zo weet ik weer wat ik kan lezen en zij van mij en delen dat samen 
Wat ik niet in de digitale boekenkast heb heeft zij wel in der digitale boekenkast dat is wel heerlijk zo vriendin die ook erg van lezen houd . 
Hopelijk kan ik weer snel met haar weer eens na een lezing of wat dan ook want ze is een kanjer ondanks alles kunnen we lachen om de verhalen van wie ze ook geschreven heeft 
vandaar dat ik de roman van Daphne dekkers haar uitvoerig heb beschreven ja met een lach sorry ,
een lees groet vanaf hier 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten