maandag 24 september 2012

pijn ....




Pijn.... 

Pijn heb ik al 8 jaar. maar sinds een week ontzettende last van mijn rechter onderbuik ja nu zullen wel belletjes gaan rinkelen. Vandaag weer de arts opgebeld met de vraag of ik op spreekuur kon komen gelukkig was er nog een plekje vrij.
Omdat ik in het weekend op de post ben geweest met spugen en ontzettende pijn wilde ik toch voor de zekerheid mijn vaste arts laten kijken hij weet inmiddels mijn hele voorgeschiedenis van mijn buik en zenuwpijn (acnes syndroom) . Eenmaal binnen en de vragen beantwoord te hebben wilde hij toch even de buik zien en begon te drukken in de rechter onderkant ik kon bijna het hele jodel refrein jodelen.
Man wat deed dat zeer zeg de hele buik gevoeld en geluisterd te hebben. Moest ik toch weer bloed laten prikken om een eventuele blinde darm ontsteking en ontstekingen uit te sluiten dan kon met cito dat is dus spoed.
En moest 's middags terug bellen helaas was nog niks binnen dus moet ik morgen weer terug bellen.
Hopelijk weten ze wat het is ja verklevingen maar dat je er zo ziek van kunt worden dat kan ja maar had ik nooit verwacht.
Maar toch nemen we het onzekere voor het zekere en laten alles controleren hopelijk is mijn  bloed wel goed . En zijn het gewoon de verklevingen die me zo een pijn geven en belabberd maken we zullen het snel weten .
Dus dat word nog een paar uurtjes wachten en denken wat het zou kunnen zijn
Nu gewoon vloeibaar eten al begint dat je ook al gauw te vervelen en een beetje rustig aan doen en op tijd de rust pakken en hopelijk zijn we snel weer de oude en snel opgeknapt
Daar ga ik van uit want ik ben eenmaal een optimist en positief mens !
liefs  B



Geen opmerkingen:

Een reactie posten