vrijdag 21 september 2012

ochtendje op stap met vaders


    Ochtendje op stap met vader 

Gisteren vroeg ik aan pap zullen we morgen even naar de wielerbeurs gaan die naast het wk wielrennen parcours ligt. Waarom vraagt ie ja ik moet nog zo een ronde boek zien te krijgen omdat ik de mijne cadeau heb gedaan. O zegt ie ja ik hoef toch pas later te beginnen en kunnen we meteen even samen daar rond kijken gebeurd niet meer zo vaak dat we samen naar zo beurs gaan. Dus verheugde me erop al stond ik niet lekker op maar dat mocht de pret niet drukken het weer zat mee was niet fris of wat dan ook.
Eenmaal aangekomen is niet ver voor ons je zou zo kunnen zeggen om de hoek maar dat ook weer niet.
Auto moesten we een stukje verder weg parkeren mooi konden we meteen stukje wandelen en vertellen aan wie we denken die zondag de regenboog trui gaat winnen.
Eenmaal aangekomen was nog vroeg dus nog lekker rustig de expo was open maar wat bleek het ronde boek kreeg je daar niet moest ik dus bij de officiële uci shop zijn ach ja dat had ik kunnen weten maar omdat ik dan  ander boek opgestuurd had gekregen wist ik het ook niet.
Ach zegt pap dan lopen we nog stukje door de expo en nog stukje over het parcours ik zag hem ook genieten hij vind voetbal leuker maar kan ook heel erg genieten van koers, Zag dat hem zijn ogen ook groter werden wat er allemaal op het terrein stond en daar moest ik eigenlijk erg om lachen .
Daarna nog stukje over de cauberg tot aan de finish gelopen.
En hebben nog heerlijk gepraat over van alles en nog wat hoe hij tegen de operatie aan kijkt en de dingen die ik nog graag wil gaan doen.
Heerlijk gesprek gevoerd en samen heerlijk gelachen en met leuke mensen gepraat die er ook waren voor de sfeer te proeven.
Nou zegt paps dan moeten we morgen maar terug gaan gaan we wat later kunnen we ook een wedstrijd bekijken. Hopelijk voel ik me goed genoeg wat zulke uitjes zijn gewoon om te genieten ook al is het dichtbij maar voor mij betekent het veel!
Dus morgen gaan we weer een poging wagen om samen met mijn ouders zo boek te gaan bemachtigen en als het dan niet lukt heb ik in ieder geval 2 dagen genoten een dag samen met mijn vader op pad en de ene dag samen met allebei mijn ouders.
Dus morgen weer een dagje expo en dan ook meteen even naar de tijdrit fietsen kijken want daar waren we nog niet aan toe gekomen geloof dat dan onze ogen nog groter worden van verbazing
nu stond er al veel ik noem het maar het circus eromheen.
Maar wel een circus waarvan ik houd wieler publiek mensen die over de wedstrijden praten en waar dan een twinkel in de ogen van komt en nieuwe mensen ontmoeten
Mijn dag was geslaagd ondanks de pijn wat ik erna had en energie die ik moest inleveren het maakte mij niks uit
Dit neemt niemand meer van mij af
wens jullie allen een heel mooi weekend en als je de kans krijgt komt dan naar het
WK WIELRENNEN in ZUID-LIMBURG
die kans krijg je misschien nooit meer om het zo van dicht bij mee te mogen maken




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten