donderdag 20 september 2012

einde wieler seizoen






Einde wielren seizoen voor mij .......

Nu de dagen korter worden en het kouder word gaat ook aan een mooi wieler seizoen een einde komen althans voor mij nu .
Helaas kan ik door de verklevingen niet fietsen komende dagen ik hoop dat zondag de pijn minder is en nog een klein rondje op de racefiets kan maken .
Want ook al is het frisser aan het worden buiten daar kun je op kleden maar pijn is nooit te voorspellen dus neem ik nu wat extra rust en hoop ik zondag nog een mooi rondje te kunnen fietsen.
Voor mij was het dit jaar zo wie zo een kort wielerseizoen omdat ik mijn racefiets later heb aangeschaft maar des al niet te min hebben we toch nog mooi weer gehad en heb ik toch wel bijna iedere week tot anderhalve week geleden kunnen genieten met mijn nieuwe fiets en mijn grenzen kunnen verleggen.
Wat me een enorme boost gaf en steeds meer zelfvertrouwen kreeg op de fiets want in begin was het nog beetje harkent op de fiets zitten nog geen goede houding allemaal stukje bij beetje moeten uitvinden.
En ja ook ik had het bekende kwaaltje zadelpijn om het maar even netjes te noemen maar met goede raad en trucjes kwam t allemaal goed.
En natuurlijk maar te zwijgen van mijn val ook dat zullen er veel herkennen vergeten uit te klikken uit je pedalen als je moet stoppen voor een stoplicht is schijnbaar ook een beginners foutje t zag er nogal stom  uit en een goede wond er aan over gehouden die eigenlijk gehecht had moeten worden.
Maar al met al kijk ik naar het nieuwe wielerseizoen uit en ook wel naar de winter het heeft ook zo zijn charme maar de kou ja ach we doen het er maar mee 
Nu nog even genieten van de laatste paar dagen wk wielrennen in eigen provincie en dan is het weer stilletjes exit !.....

liefs ......C 

2 opmerkingen:

  1. Ik ga duimen voor je dat je je zondag goed genoeg voelt om een rondje te maken op de fiets. Ik weet hoe goed het je doet. Als je er even op uit kunt met de fiets.

    Sterkte meis. En we gaan duimen voor je.

    Liefs Vero

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel meis
    ik hoop dat het nog een keer kan en anders ach je weet zelf hoe frustrerend het soms is als je iets niet kan doen wat je graag in gedachten hebt
    komt goed meis
    wens je een heel mooi weekend
    liefs claudia



































    BeantwoordenVerwijderen