maandag 17 september 2012

verklevingen




verklevingen.,.,.,.,.,.,..

Ik moest vandaag bij mijn arts komen omdat ik alweer een tijdje aan het kwakkelen was en ben met mijn gezondheid. Nadat er vorige week bloed geprikt was dat gelukkig mooi in zijn geheel wel goed was. Had ik nog een klacht ja buikpijn heb ik al jaren ik leid zelf aan de afkorting acnes syndroom voluit heet het  Abdominal contageous nerve entrapment syndrome.
Dat houd in een beknelde zenuw in de buikwand naar vele operaties ongeveer 12 operaties met nog 3 andere erbij heb ik helaas veel pijn zoals de bekende acnes pijn wat inhoudt zenuwpijn en zenuwbekneling in de buikwand en de verklevingen van de operaties en voor dat laatste was ik vandaag bij de arts ik had er al een tijdje rekening mee gehouden.
Maar toen het uiteindelijk uit de mond kwam had ik zo iets nee he niet dat ook nog vandaar dat ik me al de hele week niet lekker voelde. Dacht eerst dat het een buikgriepje was was het dat maar paar dagen ziek zijn en opknappen. Helaas bij deze 2 ziektes kan dat niet en is dit echter chronish ik zeg je een ding je went  er nooit aan.
Dit is een soort pijn zoals zeurderig en kloppende  pijn  het kan wel met medicijnen wat onder drukt worden maar omdat ik al van alles in sterke vormen heb noem hier geen namen maar is dus morfine.
Heb ik nu iets voor de verkrampende pijn ik hoop dat dit wat verlichting kan brengen.
Want ik heb mijn hele levensstijl al aangepast en had vanmorgen het gevoel dat ik dat even voor niks had gedaan. 
Maar niets is minder waar omdat ik alles omgegooid heb ben ik er juist trots op dat ik het zo goed volhoud ik beweeg weer meer dan voorheen kon dat niet want dan schoot de zenuw in de knel en deed ik met fysio wat oefeningen .
Maar met kleine stapjes kom ik er wel heb mij zelf nu even een weekje of 2 wat rust gegund ook om dit even te laten bezinken en om weer op krachten te komen want ja ook verkoudheid onder de leden 
als jullie nog tips hebben over verklevingen of over mijn andere ziekte laat dan graag een reactie achter 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb helaas geen tips. Wil je alleen zeggen dat ik je een positieve meid vind, die zich overal weer door heen slaat. En je mag zeker trots zijn hoe je je leven nu geregeld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey vero
      sorry ik weet pas sinds paar seconden hoe ik kan reageren haha erg he en ik zit al een tijdje te bloggen
      hoe vind jij het bloggen is best fijn he van je afschrijven ik zit onder deze naam hihi onbekend is soms ook best fijn lol als gemaskerde buldog door het leven te gaan lol
      liefs claudia

      Verwijderen