zondag 23 september 2012

Wk gilbert zien winnen vanaf de bank !






Phillipe Gilbert zien winnen vanaf de bank !..........          

Het wereld kampioenschap zit er helaas op een week lang werd er door het mooie Limburg gekoerst. Ik heb wel nog de tijdrijders zien fietsen maar helaas deze wedstrijd van vandaag heb ik niet kunnen kijken een paar straatjes verderop. En dat was zuur en deed pijn des al niet te min heb ik genoten van een mooie koersdag vandaag. door de mooie heuvels en natuurlijk 11x de cauberg. Ik had Philippe Gilbert al op geschreven ondanks zijn twijfelachtige seizoen de cauberg en bemelerberg liggen hem wel en ja ook boonen had ik op lijstje staan met een Terpstra. Helaas voor onze landgenoten pakte het vandaag niet goed uit alhoewel voor Lars boom wel hij werd nog 5e. Het was nog spannend maar het zou dan echt op de cauberg beslist worden want op de bemelerberg gebeurde er nog niks, dus op naar de cauberg en daar gebeurde het pats en Gilbert was uit t hok en reed 2 kilometer voor de meet weg .
Ik had er graag tussen gestaan om het mee te willen maken helaas besliste mijn gezondheid anders en dan in die omstandigheden heb ik het maar mooi liggend vanaf de bank bekeken
Op naar het volgende weekend vind er weer een mooie koers plaats
Bedankt voor een hele mooie week wielrennen in ons mooi Limburg en deze prachtige heuvels
Dit zal ons nog lang als Limburgers en natuurlijk ook de rest bij blijven
Hij heeft het toch maar mooi geflikt Philippe Gilbert
En wellicht doet hij het volgend voorjaar wellicht de in de Amstel gold dunnetjes over

Met een mooie wieler groet wens ik jullie een prachtige zondagavond





Geen opmerkingen:

Een reactie posten