maandag 1 oktober 2012

tatoeage !

Tatoeage .,......


Ik zit al een tijdje te denken om een tatoeage te nemen en met de volgende reden. Ik heb door diverse  operaties aan de buik niet zo mooie littekens overgehouden zeg maar liever gezegd lelijk. 
Daarom al een jaartje of 2 zitten wikken en wegen en natuurlijk de voors en tegens ik heb het op een plek waar niemand het ziet en daar doe ik het ook niet voor het is iets van mij en iets wat wellicht door een goede tatoeerder op mijn buik tot een mooi resultaat gebracht kan worden.
Dus zijn we nu bezig met het een en ander aan t bekijken een goede en hygiënische tatoeage zaak of het goed kan met mijn littekens dat laatste bleek geen probleem te zijn om dat ze tegenwoordig ook medische tatoeages doen. Na veel na gevraagd te hebben ben ik er nog steeds niet helemaal zeker van en heb ik besloten om het nog een tijde uit te stellen het loopt niet weg.
Het is geen plakplaatje dat je opplakt en daarna weer verwijderd onder de douche ! 
En in de tijd dat ik me kan bedenken kan ik zelf nog wat mooi uitwerken en aanpassen hoe ik het wil hebben, Kijk de littekens horen bij mij maar iedere keer als ik ze zie in de spiegel denk ik van o het kan ook zus of zo ,
Ik schaam me der absoluut niet voor ook niet als ik ga zwemmen ja ik word aangestaard en zeg dan van je kunt ook even vragen of wil je ze aanraken dan is het bekijks meestal al weer verdwenen .
Ik vind het zelf vooral vervelend als er heen gestaard word want mooi word het noot en of ik ooit een tatoeage neem we zullen het zien tot die tijd kan ik zelf nog wat ontwerpjes maken . 
Ik vind als je het doet moet je er voor de volle 100 % achter staan en momenteel ben ik dat nog niet ik zweef nog wat heen en weer. 
Maar dat gaat wel goed komen eerst andere dingen in orde krijgen voor we deze knoop en beslissing doorhakken . Maar ze zijn prachtig als ze bij een goed iemand gezet zijn dus voorlopig kijk ik nog wel even !

liefs ,,,,,,,,,,,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten