woensdag 31 oktober 2012

Yessssss

Yess ......

Denk dat de titel wel voor zich zelf spreek !. Toch begon de dag iets anders als ik gehoopt had ik heb dus vrijdag de blokkade gehad en helaas een hematoom aan die spuiten en lange naalden een flinke blauwe plek over gehouden en zwelling onder het litteken waar ik dus veel last van heb. Plus een griepje erbij ik dacht he verdomme excuus voor woord maar dan kan er ook nog wel bij.
Of griepje is groot woord gewoon verkouden en niet echt lekker voelen beetje rustig aan doen dacht ik tot ik de post in de bus zag vallen. De naam van de school stond op de enveloppe dus mijn hart maakte even overslagen en weet ik niet wat voor gek gevoel dacht al o jee als t maar goed nieuws is. Dat kon ik wel gebruiken en ik trek de enveloppe open en ja hoor ik mag de 20e november weer naar school en opleiding gaan volgen ik wilde een dansje en sprongetje maken maar helaas lees hierboven deed dat maar even niet. Wat ik wel gedaan heb en dat was zo heerlijk kei hard maar dan ook maar kei hard door het huis YESS geroepen en dat deed zo goed. Vooral wat ik voor deze opleiding heb moeten doen vechten voor een plekje om te kunnen leren het heeft me letterlijk en figuurlijk bloed zweet en tranen gekost om daar tussen te komen.
En ben zo trots op mij zelf dat het me geluk is met doorzettingsvermogen en in mij zelf geloven dus als je iets wilt geloof in je zelf !! dan kom je er .
Ik heb er paar harde woorden voor moeten laten vloeien en moeten preken om dit voor me kaar te krijgen dus de schreeuw was van opluchting trots en ook verdriet dat ik mijn opleiding die ik zelf zo leuk vond vind ja dubbel niet kan afmaken. Wegens lichamelijk te zwaar is denk dat daar nu ook een einde is gekomen aan dat hoofdstuk en heeft me gisteren veel tranen gekost om dat af te kunnen sluiten en vooruit te gaan denken . En dingen accepteren dat het eenmaal niet anders is zo heb ik ook uiteindelijk mijn littekens geaccepteerd . En dat was nog veel heftiger dan het hoofdstuk studie af te sluiten ik heb er anders heen leren kijken en ook positief leren kijken naar de littekens ze horen nu bij me en hoe en wat en dat was zwaar. Maar ben blij dat ik het gedaan heb en nu vooruit kan oke helemaal accepteren dat zal toch nooit gaan maar leren hoe en wat dat wel. 
Dus ik ga nu met een nieuw hoofdstuk beginnen nieuwe opleiding en hopen dat het lukt zoals ik ervoor geknokt heb om dat te kunnen doen 
Dus Yesssssss en ik schreeuw het nog eens ...
en wens jullie een fijne avond  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten