zaterdag 13 oktober 2012

alp d'huez


IK heb een droom kijk maar naar t plaatje......

Ik heb een droom ik hoop over een jaar of 2 de alp d' huez op te fietsen. En waarom is dat een droom het is jullie denk ik niet ontgaan dat ik van wielrennen houd. Maar zo een 8 jaar geleden ben ik zelf chronisch ziek geworden ik deed toen al aan sport team sport en ook mtb . Maar helaas in die 8 jaar heeft dat even stil gestaan in die tijd. Dus nu heb ik mezelf een doel gesteld om een keer de alp d'huez op te gaan fietsen. Ik weet dat er veel voorbereiding in gaat zitten en tijd en weet ik niet wat allemaal maar ik heb t er wel voor over. Ik zou het een mooie uitdaging vinden en een mooi doel en ik hoop dat me dat gaat lukken. Ik hoef niet als een snelle gek die berg op te gaan maar wil gewoon voor mij kijken hoever kan ik de grens verleggen . Alleen moet ik nu gaan kijken hoe ik dat ga aanpakken wil er toch wel wat hulp bij krijgen en niet verkeerde voorbereiding gelukkig hebben we tegenwoordig internet daar kun je ook al veel op vinden. Dus als je dit zou lezen en je hebt ervaring en je kunt mij bijvoorbeeld helpen laat dan een berichtje hier achter. 
Want het lijkt mij echt gaaf en als die droom zou uitkomen waar ik ook echt op hoop en ook voor ga al zal t langer duren dan die 2 jaar maar ooit ga ik hem eens op fietsen.
Want ik hoor van vele die er al een zijn geweest dat het gewoon zo mooi is om te doen reacties zijn meestal van kippenvel tot traan en pijn en lach en gezelligheid.
Dus ik ga me eens rond oriĆ«nteren en wellicht dat jullie hier nog meer er over gaan lezen hier als t me gaat lukken tenminste ik hoop t echt  

met een mooie groet 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten