woensdag 3 oktober 2012

zenuwblokade rug en buik



Zenuwblokade rug en buik .......

Vandaag was het een spannende althans voor mij wel ook al heb ik vaak ben de tel kwijt geraakt deze zenuwblokades gehad. Het blijft iedere keer spannend om te horen of je er weer eentje krijgt en welke en hoe en wat. 
Om het een beetje uit te leggen wat een zenuwblokade is ze prikken met een naald tussen de wervel in mijn geval wervel en buik en dan spuiten ze of iets in of zoals bij mij ook nog het geval is met stroom en verhitting. En dit moet dat een pijnstillend of zoals de naam al zegt een blokkade opleveren in de zenuw dan komt het er op neer dat er een soort schotje tussen zit zo leg ik het maar altijd uit !.
Maar vandaag zou ik dan telefoon krijgen van mijn behandelde pijnbestrijder het liet even op zich  wachten des te spannender werd het begon me toch echt af te vragen van zou het wel doorgaan of niet doorgaan. 
Uit eindelijk ging de telefoon en het went nooit schrik iedere keer weer na alles uitgelegd te hebben en het plan van aanpak word ik dan toch weer behandeld er viel een zucht van verlichting ook al heb ik er maar 4 maanden baat bij het zijn toch 4 maanden waar de pijn minder scherp aanvoelt en is .
Nu wachten op de brief dat we kunnen gaan hopelijk duurt dat niet al te lang en kan het vlotjes verlopen en hopen op weer een goede behandeling die hopelijk ook weer werkt !
dus nog even geduld voor we kunnen gaan maar ben allang blij dat dit er is en ook een beetje verlichting geeft.
Zodat je ook weer dingen kunt ondernemen zoals weer eens een avond bioscoop of gewoon weer eens lekker lang een fietstocht te maken 
voor nu een fijne avond allemaal liefsss c 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten