maandag 5 november 2012

Juiste keuze gemaakt

Juiste keuze gemaakt 

Gisteren was ik jarig ze zeggen wel eens verstand komt met de jaren dat is dan ook zo ik noem liever geen namen. Maar t kwam door iets wat al langer speelt en gisteren de knoop door gehakt ! heb besloten me niet meer in haar negatieve spiraal te laten trekken of me gewoon te laten kwetsen door haar. Terwijl het eindelijk berg op waars ging voor mijn gevoel . Maar dat bleek niet wederzijds te zijn dan houdt het op om er steeds energie in te steken en altijd t negeren van hun kleinerende woorden. Dus nu besloten om even met hun te breken en rust te krijgen in het hoofdje :)
Vandaag nog een keuze gemaakt ja t weekend stond in teken van keuzes maken dingen losmaken en oud hoofdstuk afsluiten. Vanmorgen had ik gesprek in sportschool omdat ik niet meer tevreden was over de begeleiding en nog paar dingetjes ik denk we kunnen altijd praten en dan de beslissing maken of we nog doorgaan. De fysio vond dat het nog steeds nodig was omdat mijn spieren en zenuw banen beweging en spierkracht nodig hebben. Alleen ik was niet tevreden over de begeleiding dus dat samen uit gesproken te hebben en te bekijken wat ik wel en wat nieuws aan schema toe te voegen zodat ik niet steeds met die apparaten bezig ben wat mij al gauw verveelt ik hou van afwisseling. En gelukkig zijn er nog lessen die ik samen met anderen kan volgen en die ook snel gaan proberen !
Dus weer met volle moet opnieuw proberen en hopelijk nog sterker te worden in spieren en alles.
Ben blij dat ik keuze gemaakt heb en toch ook knaagt het aan mij heb ik de juiste beslissing gemaakt of niet of wel . We zullen te gaan zien ben blij dat ik een oud hoofdstuk heb afgesloten ja t doet zeer maar ik moet ook verder op na de toekomst 
dus we gaan vooruit en hopelijk blijven we op die koers zitten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten