zondag 21 oktober 2012

Weekendje race fietsen



Weekendje fietsen .....

Vrijdag dacht ik het word dit weekend mooi weer temperaturen rond de 20 graden ik dacht bij mezelf van dit weekend misschien de laatste keer dat we met goed weer kunnen gaan fietsen.
Gisteren had ik zo iets o ik heb veel pijn maar ondanks dat ben ik toch op de fiets gestapt ik had zo iets ik laat me niet kisten door de dagelijkse pijn. Dan zou ik niks meer kunnen doen kwa sport.
Zo gezegd zo gedaan op de fiets gestapt straat uitgereden en wat was het heerlijk niet te koud niet heel warm een fijne temperatuur s'middags en eenmaal getrapt te hebben zakte pijn af en genoot ik van de dingen om mij heen t schakelen viel weer even tegen verschakelde mij een paar keer.
Maar zo 10 kilometer had ik een fijn gevoel erover .
Vandaag zondagochtend was het erg mistig eerst maar eens stevig ontbijt dacht ik bij me zelf en dan kijk ik wel of ik vandaag ook nog op de fiets stap . En ja wel rond uurtje of tien ben ik weer de straat uitgereden richting Valkenburg en toen de sibbergrubbe op jezus wat viel me dat  tegen t zag eruit van o dat fiets ik wel even maar t was me toch wat steiler  als verwacht 

Maar eenmaal boven dacht ik he dan maar langzamer maar ik had een top gevoel .En leuke is je komt onderweg zo mooie dingen tegen en leuke mensen was bij een clubje een stukje mee gefietst en wat gekwebbeld ook daar kwamen we aan de praat over de zaak Armstrong en rabobank. Wel leuk om met een groep mee te gaan maar ik fiets toch liever op mijn eigen tempo.
Leuk om het een keer te ervaren met zo clubje mee te gaan maar voor mij nog even niet fiets voorlopig wel alleen .
Ben op mooie plekjes geweest en ja ik weet het ik woon er maar dan kom je niet zo vaak langs de plekken als je er niet hoeft te zijn dus even op een bankje gezeten mij liga opgegeten en even genoten van mooie landschap .

En toen weer richting huis gefietst maar ik ben blij dat ik zo 23 kilometer vandaag gefietst hebt en met gisteren 10 erbij ik ben tevreden.
Wellicht was dit t laatste weekend met mooi weer voor mij ook de eerste x ervaring met lange afstanden in de mist te fietsen maar ook dat heeft zijn charme 
maar ik heb een voldaan gevoel en daar gaat het om en genoten 
met een fiets groet wens ik u een fijne avond 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten