vrijdag 26 oktober 2012

De prik dag





De dag van de blokkade met prikjes..,.,.............

Vandaag was het zover mocht mij om iets na 11 uur melden in ziekenhuis voor de operatiekamer waar de blokade gaat plaats vinden. Het viel mij op dat het gelukkig niet druk is volgens mij dacht mijn moeder het zelfde ze keek me aan en en knikte en ik zei nog het schiet goed op geloof ik of hij ligt op schema. Eindelijk gemeld en ondertussen kennen ze mij daar wel ik weet hoe t werk plaat genomen in de wachtruimte met van die lekkere ziekenhuis koffie (lees slappe zooi) 
Naar zo 15 minuten gewacht te hebben en met nog iemand gekletst te hebben die ook al tijd lang ziek was. Werd ik na binnen geroepen nu al dacht ik maar dacht bij mij zelf beter nu als dat ik nog langer moet wachten. U weet hoe het gaat het mevrouw ja mevrouw zeik ik ik weet hoe t in zijn werk gaat. Even wachten en toen ging de deur naar de operatiekamer open het is er nog altijd erg koud en kill en er bekruipt mij altijd een raar gevoel in mijn buik.  Denk dat het komt dat ik afgelopen jaren de operatiekamer zo vaak heb gezien dat ik het liever meid en laat t ook net deze operatiekamer zijn waar mijn littekens gecorrigeerd zijn dacht nog hmm toeval bestaat niet . Omdat ik ze langzaam accepteer dat ze er zitten en gewoon bij mij horen maar nog steeds niet goed kan omgaan als er iemand er iets over zegt !
Neem plaats mevrouw zij de arts dacht bij mij zelf ja neem plaats hoe en wat o ja liggen . 2 artsen en nog iemand liep er rond ik moest aangeven waar de pijn zat gelukkig inmiddels ben ik er goed en precies in geworden dat het zich rond een plek afspeelt en aan de andere kant ook dus dat ging vrij soepeltjes . Heeft u een heup prothese wat heb ik nee meneer heb ik niet oke dan gaan we beginnen . Er ging van alles door mijn hoofd op  die operatiekamer en op dat bed eindelijk zaten de naalden erin en kon de stroom erop ja ik weet en u leest het goed .
na zo 8 minuten zo gelegen te hebben werd er nog iets ingespoten en wat normaal geen pijn deed deed nu hartstikke zeer. Ik zei nog gho wat doet dit pijn dan zaten we goed zij de arts nou nou denk ik beetje meelevender  mag ook ;) .
Zo dat was hem dan mevrouw na nog wat gepraat te hebben over hoe en wat moet ik binnen 8 weken weer terug. En dan horen hoe en wat en ik hoop met heel mijn hart dat deze blokkade mij  ook weer 3 maanden redelijk pijnvrij houdt of bedoel met pijnvrij de scherpe kantjes van de pijn haalt we zullen t gaan zien.
Eenmaal thuis was ik zo moe dat ik ben gaan liggen werd wakker en ik voel o jezus zeg heb overal pijn en ik voel en kijk alles bont en blauw ach dat trekt wel weg en ja ik wist dat het deze paar dagen meer pijn gaat doen . En dat het daarna moet gaan werken dus ben benieuwd en spannend tegelijk 
Zo dit hebben we weer achter de rug en hopelijk doet t zijn werk!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten