zondag 7 oktober 2012

iets anders !


Afgelopen dagen kwam het steeds meer bij me op dat ik meer van sport buiten houdt natuurlijk ik fiets graag op ja amateur niveau laat ik t daar bij houden of beter gezegd beginneling .
Ik sport nog in een sportschool vooral voor krachttraining maar ging steeds meer met tegenzin terwijl ik buiten ook dingen kan gebruiken voor kracht op te doen. en ja met gewichtseis thuis.
Dus heb ik besloten om voorlopig toch maar mijn sportschool abonnement op te zeggen ook vanwege dat ik het erg duur is geworden. Oke ik snap personeel en alles moet ook betaald worden:) maar sloeg toch wel door bepaalde dingen dan.
En ik dacht waarom niet lekker na buiten a het is nog goed voor mijn weerstand en B gezellig met iemand mee te gaan wat ik vaker tegen kom onderweg C ik kan bepaalde trapjes en obstakels ook gebruiken voor een uitdaging en grenzen te verleggen. Begrijp me niet verkeerd ik ben uitstekend begeleid geworden maar iedere dag het zelfde te zien en te doen terwijl er buiten afwisselend weer is lucht kleuren en seizoenen.
Dus vandaar mijn besluit al heb ik voorlopig nog even rust vanwege 2 blessures die eerst netjes laten genezen en dan langzaam opbouwen weer . En dan weer langzaam beginnen met een oude hobby hardlopen wat ik al tijdje niet meer gedaan heb en van het voorjaar natuurlijk weer op me racemonster lekkere lange tochtjes maken al ben ik wel nog een beginneling kwa lange afstanden dus ook dat bouwen we langzaam op met een mooi schema van a tot z .
En wellicht nog een oude hobby dansen ja ik zie jullie al lachen ik deed aan dansen eigenlijk alle stijlen vond ik wel leuk en toen kwam zumba der nog bij das meer ja of in ieder geval ik word er erg vrolijk van van dansen. Denk doordat het komt dat mijn moeder het ook graag deed en wellicht ben ik daardoor besmet geraakt met het dans virus
En dan komen der nog spannende tijden aan als alleen een omslag kwa beweging zo komt er de blokkade aan waar ik naar uitkijkt dan kan ik enigzins weer bewegen zonder pijn of wat dan ook.
De cursus die ik graag wil gaan volgen en natuurlijk werken dat staat ook echt bovenaan mijn lijstje heb een lange tijd niet mogen werken. Ik kan je zeggen als ik vandaag nog kan gaan doe ik het meteen
Al zal het de eerste paar weekjes maar een paar uurtjes zijn maar dat maakt me helemaal niks uit ik wil graag en waar een wil is is een weg .. Dus dat gaat me ook wel lukken en misschien in combinatie met de cursus receptioniste telefoniste
Ik kijk ernaar uit en hoop dat het uwv me nu eindelijk laat beginnen ondanks me chronische ziekte ! wil ik zo normaal mogelijk leven lijden oke normaal ja wat is normaal iedereen heeft wel eens iets oke ik zal meer rekening met dingen moeten houden maar daar kunnen we met trucs en tips denk ik wel ver in komen dus het word nog spannende maanden of alles wat ik hier schrijf ook in orde gaat komen
Dus houd deze blog site maar in de gaten
voor nu wens ik jullie nog een mooie zondagavond


Geen opmerkingen:

Een reactie posten