donderdag 4 oktober 2012

Knokken voor een plekje



Knokken voor een plekje ,.,.,............

Ja de titel zegt eigenlijk al genoeg ik moest knokken voor een plekje. Ik kreeg vanmorgen groen licht om langzaam een opleiding te volgen ondanks de pijn die ik heb wil ik toch nog graag een diploma halen maar dat is makkelijker gezegd als gedaan.
Belde met het college wat hier ook lessen in de omgeving geeft helaas ik was te oud ja u leest het goed ik ben te oud voor een volledige dag opleiding dus ik stond wel even met mijn mond vol tanden.
En ik zeg je dat heb ik niet snel ! Ik zeg pardon ja u hoort het goed ik zeg niemand is te oud om te leren . ja voor deze opleiding wel en ik zeg wat mag dan wel leek wel of ik moest bedelen om meer informatie uit die vrouw te krijgen kon der wel door de telefoon wurgen . Dacht ik moet nu rustig blijven en blijven ademhalen voor het mis gaat en toen kwam ze met het idee een avondopleiding te volgen ik zo a daar ben ik dus niet te oud voor. 
Nu blijkt dat ik erg moest vechten om moeite te doen om informatie uit haar te krijgen en dat is niet alleen met dit maar ook met werkgevers zodra ze horen dat je chronisch ziek bent knijpen ze hem dus ik krijg daardoor het gevoel dat ik nog harder moet vechten voor een plekje zoals iedereen hem verdiend.
Nu hou ik gelukkig wel van een uitdaging en pit maar we zullen het zien 
Dus weer afwachten 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten