woensdag 24 oktober 2012

Hoofd leeg maken





Hoofd leeg maken op een herfstdag ......


Mijn hoofd was vol erg vol al 2 dagen het liep over van de ideeën dingen die ik wil gaan doen en de vrijdag deze week. 
Om maar te beginnen met piekeren ik ben al zolang aan het wachten op nieuws van de opleiding en nee nog steeds niks gehoord. 
Het duurt nu erg lang dat ik zo iets heb zal ik morgen eens bellen nee denk ik die zullen ook wel vakantie gehad hebben en die wachten tot na de vakantie.
Dus bedacht ik me ik wacht gewoon tot volgende week woensdag dan hebben ze nog een weekje de tijd wat ja de eerste les is al in november !! dus heb zo iets ik wil wel van te voren van alles weten en vragen stellen over allerlei dingen .
Dan nog veel creatieve ideen die in mijn hoofd borrelen zoals de meeste weten ben ik crea bea dus weer een paar ontwerpen gemaakt en laten checken bij iemand . En die vond ze mooi ik had al zo iets o nee die worden afgekeurd maar dat is denk ik dat kleine stemmetje in mijn hoofd die dat denkt . Terwijl het meestal goed is dus binnenkort kunnen jullie weer een nieuw ontwerp van een sjaal of wanten zien of zelfs een muts wie zal t zeggen !
En dan nog een paar vragen die ik aan mijzelf heb gesteld en doelen of ik ze al bereikt hebt en wat ik nog wil gaan bereiken .
De eerste 3 doelen zijn bereikt voor mij en daar ben ik zeer tevreden mee dat mij dat al gelukt is dat is verminderen medicijnen dat is gelukt , meer bewegen ook dat is nu aan de gang en kan ik eigenlijk  ook al een beetje van mijn lijstje schrappen ! en dan nog het anderen doel mensen toch wat meer vertrouwen geven ondanks dat mijn vertrouwen de laatste paar jaren erg beschadigt is ook dat is wel half gelukt. Dat kan eigenlijk nog beter en daar werk ik ook oke een beetje wantrouwen dat zal je toch altijd over blijven houden.
En dan komende vrijdag naar lang wachten krijg ik dan eindelijk de zenuw blokkade waar ik nu al erg nerveus voor ben ook al word het de 8e keer maar toch het doet toch altijd zeer. 
En het is altijd spannend dat ze de goede zenuw hebben en dat ze t kunnen vinden waar ze moeten aanprikken dus ik duim en hoop dat ze het in een keer kunnen aanprikken en dat ik weer voor 3 maanden redelijk dragen pijn ervoor terug krijg dan kan ik dus weer meer ondernemen.
Nu kan dat niet echt vanwege dat ik erg moe en en veel pijn nu heb dus ben blij als het allemaal weer achter de rug is 
En vandaag dacht ik ik pak lekker de hond en ga een heerlijk stuk lopen lekker even frisse neus halen en ontspannen en hoofd leeg maken.
En dingen laten passeren en van mooie uitzicht genieten 

Onderweg kwam ik toevallig een bankje tegen ik heb daar zeker wel even gezeten en de hond kon tevens even op adem komen.
Maar dat heeft mij erg goed gedaan gewoon even niks en gewoon even genieten en tevens relativeren en alles laten passeren en zo kreeg ik toch ook weer een nieuw creatief idee wat ik maar meteen even heb opgeslagen in mijn hoofd en erna bij thuiskomst heb uitgewerkt.
Maar deze dag heeft mij gewoon goed gedaan en ook dingen weer laten inzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten