woensdag 10 oktober 2012

omzwaai naar wat nieuws






Omzwaai naar  wat nieuws .........     

Vorige week heb ik besloten om me weer eens te oriënteren op opleiding gebied . Dat bleek nog een hele klus te zijn er waren genoeg dingen die ik erg leuk vind om te doen. Maar wat lichamelijk te zwaar is nu vind ik een kantoorbaan niet echt iets voor mij . Ik moet met mensen bezig zijn of in ieder geval ze kunnen helpen of gewoon even mee te kunnen babbelen,
Nu heb ik vorige week gekozen voor de opleiding telefoniste  receptioniste dan ben je ook met mensen bezig en je kunt er verschillende kanten mee op van hotel tot callcenter bijvoorbeeld .
Maar eerst maar eens kijken of t allemaal gaat lukken met de inschrijvingen en dat we nog kunnen starten dit jaar en anders ja anders heb ik helaas pech ik juich niet meer te hard maar ben al tevreden dat ik mag inschrijven dat zegt voor nu voldoende.
Dus alles bij elkaar zoeken hoe en wat en dan hopen dat we in november al kunnen starten dat zou erg fijn zijn dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn  

liefs en tot het volgende blog 

2 opmerkingen: