zaterdag 2 november 2013

Een rare week !


Een rare week !!

Nu ik dit schrijf op deze zaterdagavond gaat er van alles door me hoofd heen ! Heb donderdag het gesprek gehad bij de diƫtiste voor mijn gewicht duhh wat ga je er anders doen ! Na eerst wat kennisgemaakt te hebben ! En wat verteld over de medicijnen enzv
Toen was het moment van de waarheid ik moest op die verdomde weegschaal gaan staan waar ik al hele paar jaar een hekel aan heb !
Nou ik schrok en trok wit weg ! weegde  93,5
Grotendeels door de zooi in de medicijnen en ook door eet patroon !
Nu gaan we dat aanpakken maar man man wat is dat moeilijk lijf is al helemaal verstoord door medicijnen enzv.

Nu 2 weken de tijd om of op gewicht te blijven of iets kwijt te zijn. Het mag gelukkig op mijn eigen tempo zijn. Maar wel met goede begeleiding en dat is fijn ~!
Nu volgende week donderdag terug naar de orthopeed eindelijk want die knie lijkt wel op een voetbal !
Hopelijk trekken ze het vocht eruit want dit is gewoon shit !
Dinsdag terug controle voor mijn zenuwpijn in mijn benen de medicijnen slaan aan ! minder pijn maar nog steeds een spelden prik gevoel !

Zit nu te denken aan jaar geleden wat toen allemaal gebeurd is en hoe ver ik nu ben gekomen ! Aanstaande maandag worden we alweer 25 ! Vier het klein met familie en die echte vrienden wat zeiden ik ben er steeds voor je enzv heb ze gevraagd maar geen respons gehad ! dan komen ze maar niet dan weet ik wel waar ik sta. En dat is eigenlijk niet leuk maar het is niet anders. Ik vind het goed zo voor hun 10 nieuwe !

Ook nog goed nieuwe de Qutenza peper behandeling slaat aan heb minder pijn in littekens en minder zenuwprikkels dus dat gaat mooi de goede kant op/ Mag ook weleens meezitten na alle ellende die ik over me heen heb gehad ! met frisse blik vooruit
Hopelijk kan ik weer snel mijn sporten oppakken ben van plan om rollerbank aan te schaffen voor de racefiets ! is wel fijn als ik niet richting sportschool kan !

op naar de nieuwe week !
Fijn weekend allen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten