dinsdag 29 oktober 2013

Wat mij bezighoudt



Van alles wat !!

Wat mij bezighoudt eigenlijk best veel op dit moment ! Mijn medicijnen voor benen moest ik in week 2 verhogen en daar ben ik eigenlijk best goed ziek van de bijwerkingen ! Ik dacht o als je week 1 hebt gehad zullen de bijwerkingen wel minder zijn !
Nou dus niet werd zondagnacht echt beroerd misselijk en de hele kamer draaide of ik in een attractie zat !
Plus dat ik er ook nog eens goed moe van ben ! Maakt mijn humeur niet al te beter op.
Gelukkig begrijpen de meeste het en hoef ik niet uit te leggen waarom ik nu wat meer slaap op de bank !

Helaas moet ik nu alweer verstek laten gaan op school en dat vind ik echt erg ! Ik doe het graag deze studie maar kan zo niet naar de bus lopen zie alles draaien ! Gisteren met docent over gehad die mij heel goed begrijpt en begrip ervoor heeft. Dat vind je nog zelden de mensen hebben 1 a 2 keer er begrip voor dat je je afmeld en verder houd het dan op. Dat maakt me weleens boos en verdrietig ! waarom moet ik steeds blijven uitleggen wat er is of me verdediging moet inzetten wat enorm veel energie kost ! Nu ben ik op een punt gekomen dat ik zoiets heb denk maar wat je wilt ! Je word er ook wel sterk van maar soms heb je zoiets van ja waarom begrijp je het gewoon even niet ! Maar nu krijg ik gelukkig het huiswerk via mail gestuurd zodat ik toch nog wat kan doen !

Soms denk ik het lijf doet wat het wilt ! En niet wat ik wil en dat botst weleens enorm goed ! Nu had ik zoiets ik wil dat doen ook al is het lijf er niet mee eens ! Wat het resultaat geeft moe en veel pijn !
Soms denk ik zou er ooit eens een behandeling komen waardoor ik nog minder pijn heb ! Nu zit ik dan in de 3 maanden ! en tot nu toe zijn de prikkels minder in de buik ! Waar ik enorm blij mee ben !Maar houd toch nog de hoop dat ze ooit een techniek vinden om die hele zenuw wat mij de das om doet uit te schakelen !

Gelukkig heb ik veel om handen zoals haken waar ik nu enorm verslaafd aan ben is myboshi :)

Het bied mij een heerlijke afleiding als ik pijn heb ! En ik heb nog wat moois om te dragen ! Gelukkig is het niet meer oudbollig ! want als je dit paar jaartjes geleden deed was je ouderwets en moet je nu kijken :)
Het geeft mij rust in mijn hoofd ! Nu ik richting mijn verjaardag ga denk ik toch terug aan 8 jaar geleden hoe t allemaal begon ! En sterker ben geworden ben er ook trots op ! alleen als die chronische ziekte nu eens mooi onder controle kwam was ik helemaal blij ! Ach ik ben zoals ik ben je neemt me maar zoals ik ben zo niet dan hoef je niet om mij heen te zijn !

Groetjes ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten