woensdag 20 november 2013

Een dag met een doorslag en klap in gezicht !



Een rare dag !

Gisteren moest ik mij melden op de pijnpoli, ik had al een heel raar gevoel in de nacht gekregen en uur van te voren heel raar gevoel in onderbuik !
En helaas kwam het gevoel uit niet in positieve zin !
Ik ben helaas niet meer behandelbaar voor mijn ribben ! De zenuwpijn red ik het met de Qutenza behandeling lees blog terug dan weet je waar ik het over heb .

Ik had gelukkig mijn moeder bij mij die altijd mee gaat naar de belangrijke afspraken ! En ook zij had een heel rare knoop in der maag !
We werden naar binnen geroepen eerst gezegd hoe t ging en hoe t ervoor stond !
En toen kwam de klap of klap ik had het al zien aankomen paar weken geleden ! Maar als ze dan uitspreken dat je niet meer te behandelen bent is toch echt een klap in het gezicht !

We stonden op en eerste wat ik zei was wat nu mam /?
Moet ik levenslang zo leven ik heb gewoon levenslang gekregen door die domme galblaas wat me dit allemaal geflikt heeft ! Ga er niet teveel over vertellen dat is gebeurd en kan helaas niet terug gedraaid worden ! Kon dat soms maar eens even de tijd terug draaien ! Mam keek me aan en zei ik denk van wel en ik barstte in snikken uit en interesseerde me geen reet dat er mensen naar mij keken ! Dat boeide me totaal niet ik moest het laten gaan verdriet laten passeren ik kon wel schreeuwen tot ze kilometers ver konden horen !

Nadat ik weer wat gekalmeerd was taxi gebeld en naar huis wilde zo snel weg weg uit ziekenhuis weg van de witte jassen die ik in de 8 jaar gezien hebben en veel ellende van gehad heb ! Wat vannacht de revue passeerde ! Ik denk dat ik de namen wel mag noemen waar ik heel erg goed mee gepraat heb en me ook opgepept hebben en me laten uit razen dank jullie wel Dick, Odette, Veronique en Bryan ! bedankt dat ik mijn last even mocht delen en bespreken !

Ergste kwam nog ik moest het pap nu helemaal zeker vertellen ! Vorige keer waren ze nog positief en konden ze nog iets doen ! Maar helaas niet voor mijn ribben . Pap was ook verslagen en kon niks meer uitbrengen ! ben van afleiding boosheid woede gaan haken is momenteel even goede afleiding !
Stond vanochtend op en dacht jezus lijk wel overreden door een vrachtauto ! was gesloopt en dag moest nog begonnen ! logisch is het

Nu nieuwe doelen gemaakt die ik wil gaan waarmaken ! En mij wel moet gaan lukken op mijn eigen tempo zal ik er toch iets moois van moeten maken willen we iets bereiken ! door alle operatie's heb ik toen niet veel aan school kunnen doen ! dus nu volle bak er tegen aan ! en ook dit een plekje geven en accepteren met vallen en opstaan !

liefs,,,,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten