vrijdag 29 november 2013

Heftig weekje en leerzaam !!



Een heftige week en leerzaam !!

Wat voor mij erg leerzaam was de situatie vrienden om het zo maar te zeggen ! ik had nog 5 echte goede vrienden nu -1 ! 
Ik appte haar noem maar geen namen :) en het was gewoon een leuk gesprek in begin ! En daarna kreeg ik de rillingen ervan. Ze zij van alles bespaar t jullie !! 
Maar t kwam er op neer dat we eigenlijk zover als mogelijk is geen vrienden meer zijn ! 
Ben er erg door boos,verdrietig. van geweest ! Gewoon op de manier hoe en waarom ? Als ik nu iets verkeerds had gedaan dan kon ik het nog wel begrijpen. Dan heb je de kans om het uit te leggen of om over te praten . 
Maar nu stond ik letterlijk en figuurlijk met mijn mond vol tanden ! 
Ik was daardoor ontzettend boos op mijzelf lichaam etc ! Achteraf nu we bijna week verder zijn en goed gesprek heb gevoerd met vriend en moeders. Weet ik dat zij mijn steun en leuke dingen niet meer waar zijn.
Time to say good bye tegen haar. Heeft me heel erg aan t twijfelen gebracht !
Ben ik wel goed voor iedereen doe ik het goed moet ik iets veranderen ? allemaal vragen die mijn hoofd gepasseerd zijn. en veel los gemaakt hebben ! Ik weet nu echt met hand op mijn hart wie mijn steun en lachen etc verdiend ! Zij is het niet waar om meer over te treuren !!

Mijn lijf tsja wat zal ik er over zeggen. Op dit moment laat het me gewoon even in de steek.
De infectie is nog steeds niet weg, en kost ontzettend veel energie ! 
Dat ik gewoon in de ochtend al gas moet terug nemen ! Dat ik denk lijk wel een oud wijf dat steeds stapje terug en stapje vooruit doet ! Vandaag kwam ik iemand tegen die ik wel goed ken gho ben je weer opgeknapt uh moet ik een ticket aanvragen om naar buiten te mogen ! Mag toch zeker wel eff met de hond na buiten. Je ziet niks aan me dat maakt t soms zo hard dat mensen je dingen zeg dat je denkt what the fack 
Waar haal je t lef vandaan om zo over mij en denkelijk dan ook wel over anderen zo te oordelen ! Ik dacht wacht eff dit laat ik niet over mij heen gaan ! Trok mijn mond open en tot verbazing van diegene !
Denk dat ze de boodschap wel begrepen heeft ;-) 

Hopelijk keert gauw weer de rust terug hier en in t lijf van me ;-) 
Tot volgende blog !!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten