dinsdag 26 november 2013

Een week geleden !

Een week geleden

Vorige week zat ik nu verslagen aan tafel rond dit tijdstip !
Nu een week later kan ik er al beter mee omgaan moet ik zeggen. met ups en downs kruipen we weer omhoog.
En komen der weer mooie doelen op me pad ondanks dat ik niet meer te helpen ben !

Zo start ik donderdag met Zk wat ik nooit gedacht had om mee verder te gaan !
Kan wel bij de pakken neer gaan zitten maar heeft geen nut, word je niet beter van doorgaan tot bepaalde limiet wel ! Grenzen verleggen en verkennen daar ben ik nu nog steeds mee bezig.
Het gaat me wel lukken ondanks dat t lijf vaak kreupel is. Zullen we toch aan een toekomst moeten bouwen met pijn . En graag met werk al zit dat er nu even niet in maar goed dat komt over een tijd wel weer !

Even terug na week geleden ! Als je te horen krijgt dat je uitbehandeld bent dringt dat niet 123 tot je door. de klap kwam pas later ! uitte zich in vermoeidheid en alles wat zeer kon doen deed zeer ! Nu werd ik gelukkig wel weer ingeloot voor de Qutenza behandeling in januari ! Dus helemaal uitbehandeld ook weer niet. Het gaf mij gewoon even klap in het gezicht. Ook nog steeds aan het verwerken ach we komen der wel . heeft even zij tijd nodig !

2 jaar geleden de laatste operatie gehad ! als ik wist wat er aan zat te komen had ik het nooit laten doen ! Is omdat je nu weet wat voor effect het heeft gehad. Maar andere kant ik dacht bij elke operatie oké maby is de pijn dan weg of gedeeltelijk weg ! nou dus fucking niet he ! Word er iedere dag mee geconfronteerd in de spiegel in de kleding ! je ziet iedere dag ieder moment waar ze mij geopereerd hebben ! heb wel platische chirurgie gehad voor de littekens ! Maar helaas zijn ze daar snel mee gestopt omdat ze niet mooi genezen ! Nu 2 dagen geleden scheurde het ander litteken op wellicht weer ergens gestoten ! Want heb totaal rechts geen gevoel tot in onderbuik ! dus te laat gemerkt !

Maar ti's niet alleen maar kommer en kwel hoor heb er ook veel voor terug gekregen klinkt raar ! ik doe nu een opleiding waar ik 3 jaar geleden aan gedacht zou hebben dat me nu allemaal lukte ! Ben er ontzettend trots op wat ik nu al bereikt hebt en behaald heb ! Alleen zou ik zo graag nog voor mijn rijbewijs willen gaan. maar helaas word nog niet goed gekeurd ivm Opiumwet :) das wel jammer maar wellicht komt dat ook wel weer. later doel voor de toekomst !

Trouwens zoek je nog een orginele muts of sjaal meld je leuk voor sinterklaas of onder den boom ;-)
voor mij weer een uitdaging om een leuke creatie te maken ;-) duss...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten