maandag 18 november 2013

Dingen die door het hoofd malen !


Dingen die door je hoofd gaan 

Afgelopen 2 weken zat ik niet echt lekker in mijn vel , wat meerdere oorzaken heeft gehad en voor gezorgd heeft. Zo twijfelde ik aan mijn lijf dat me de afgelopen week weer terug gefloten heeft ! En niet echt deed wat ik wilde .
Zo worstelde ik met dingen en gedachtes over vrienden , medische dingen, en ik twijfelde vooral even aan mezelf. 
Ik wil zo graag dingen doen maar momenteel lukte ze niet echt ! Nu het hoofd weer rustig is langzaam dingen weer op pakken ! 
Zo wil ik weer graag gaan sporten maar ik weet of ja zal aan mij liggen dan word de aandacht weer gevestigd op mijn buik ! De littekens zijn zo dik je ziet ze gewoon zitten in shirt ! Eigenlijk moet ik er gewoon schijt aan hebben ! En dat heb ik meestal ook wel maar omdat ik nu wissel met gewicht enzo. 
Ben je toch iets onzekerder doe er alles aan om terug te gaan naar het gewicht waar ik hoor te zijn ! Krijg ik het gevoel dat ik me schaam, en verschuil me dan achter mij glimlach ! Dan merken ze meestal niks denk ik dan ? maar of dat zo is ! Heb mensen en vrienden die er gewoon doorheen prikken . En dat is ook erg fijn wil ik er niks over zeggen is het ook goed. wil ik er wel wat over zeggen luisteren ze en veroordelen me niet. nemen mij zoals ik ben !

Maar gaat helaas niet zo snel als ik dacht ! Dus dat is een van de redenen waarom ik dacht pff ik laat al dingen staan. Eet nu weer meer vezels omdat ik te weinig vezels binnen kreeg at verkeerd brood ! \nu helemaal op donker roggebrood enzv ! Hoop de 5e december dan ook echt iets kwijt te zijn ! Ben al blij dat ik de stap genomen heb ! En ben wakker geschud ik schrok echt toen ik er stond dacht dit kan niet waar zijn ik te zwaar ? nee dat kan echt niet ! Maar toch echt wel nadat ik wakker geschud ben radicaal weer alles veranderd en lijf is nu weer gewend aan ander eet patroon regelmatiger eten lukt nu goed ! deed dat normaal ook maar dan gewoon hup hup snel snel ! 

Ben vaak positief maar afgelopen week was dat potje even leeg. Baalde van alles enzv gelukkig baal ik niet snel . Maar soms moet het om weer inzichten te krijgen waar je staat, waar je naar toe wilt, en wat je wilt bereiken ! Gelukkig wel geslaagd ondanks de handel opiaten in mijn lijf toch weer geflikt ! Nu een nieuwe uitdaging aan gaan de 28e starten we met Zakelijk Nederlands. Gelukkig de meeste mensen die in de les zitten ken mij en weten waarom ik soms afwezig ben. Soms ga ik door en bereik ik een grens en dan barst ie dan denk ik verdomme claud je moet leren luisteren na t lijf ! Maar word er ook keer op keer sterker van !

En nog een nieuwe uitdaging myboshi mutsen maken ;-) en een erg goede afleiding voor mij ! Dus als je een muts zoek die origineel is dan meld je maar :-) 
En vind het heerlijk om te doen kan daar mijn ei wel in kwijt om zo maar eff te noemen !




Morgen weer spannend weer terug naar de pijnpoli kom er nu al 8 jaar en blijft iedere keer spannend !
Dus vingers crossed 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten