woensdag 13 november 2013

Een Update

Een nieuwe update !!

Is weer even geleden dat ik weer wat geschreven heb ;-)
Vandaag precies 4 weken geleden kreeg ik de Cutenza behandeling onder de naam peper behandeling !
Gisteren kreeg ik telefoon van de pijnverpleegkundige , hoe het met mij gaat lichamelijk en een cijfer te geven over de littekens waar de behandeling heeft plaatsgevonden ! Voor de behandeling was dat een 8-9.
Het is nu terug gebracht na een 6 !

Nu vragen jullie je af waarom ik dan wel nog pijn heb ! Nou ik ben  in de buurt van de ribben geopereerd !
En die zullen chronische pijnlijk blijven helaas !
Maar ben al blij dat ik positief op de peperbehandeling reageert . Gelukkig mag in mij weer in januari weer melden voor de Qutenza behandeling . en hopelijk kunnen we de pijn nog meer terug brengen naar een 5 !

Vorige week helaas ook met mijn knie in ziekenhuis geweest al een paar keer geweest ervoor ! Nu hebben ze een ontstekingsremmer erin gespoten ! en over een maand terug komen ! Als dat niet geholpen heeft dan staat er me een operatie te wachten. Nemen ze biopten om te kijken of het iets met reuma te maken heeft enzv ! Daar sta ik eerlijk gezegd niet op te wachten dat dat er nog eens bij moet komen.

Heb gisteren mijn examen afgelegd en geslaagd dat is alweer in de pocket ! Voor mij kost dat veel energie en dan krijg je van bepaalde mensen te horen je kunt wel na school en in de middag lig je op de bank !
Uh waar bemoei je mee ! ze weten niet dat ik er gewoon goed uitzie maar nu na avond school kapot moe ben en niet veel puff heb ! maar toch zullen we door moeten. Ben blij dat ik kan zeggen ondanks me ziekte dat ik goed leef en mijn school zo goed mogelijk probeer te doen ! Het is soms een zwaar maar daar prikken we dan maar doorheen, mijn hoofd laten hangen zo steek ik niet in elkaar ! Ik hou namelijk van een uitdaging en die probeer ik voor mij zelf zo goed mogelijk te ondergaan met veel plezier en soms met een gezicht dat scheef en boos staat ;-)

Tot de volgende update !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten