zaterdag 23 november 2013

Goede start !!


Goede start !

Vanochtend zaten we al weer eens op de huisartsen post ! In begin van de ziekte van mij zat ik er compleet wekelijks ! Kreeg weer die verdomde flash backs ! Pa zegt heey wat is er a niks alles komt weer na boven hiero ! maar gelukkig zaten we er nu niet voor andere dingen !
Maar jawel ik heb dus weer een blaasontsteking te pakken ! Gisteren al urine gebracht bij huisarts maar bleek geen blaasontsteking te hebben .
Vannacht was een hel om jawel u leest goed om de 5 minuten kreeg het toilet een bezoekje van me ! Zag trouwens dat de latex borstel er weer eens doorheen moet (dat terzijde :) )
Ik werd gewoon knetter van de branderigheid en en de rugpijn heb wel een hoge pijngrens ! maar dit dit was echt niet top ! maar goed !

Gisteren moest ik me melden bij het UWV nou ja ik had al zo mijn betrekkingen en mening erover ! Ik werd geroepen moest zo dompetig kamertje na binnen ! En toen begon het vragen uurtje of ja 15 min .
Hoe gaat t met u ! Denk in me eigen zie je dat niet ! O nee klopt  zie je inderdaad ook niet ! Daarna weer de hele medische rampetampe dossier door gelopen ! Dingen die ik al zo vaak verteld heb denk man lees je eens een beetje in ! Slikt u nog medicijnen uhm ja duh ! alles op tafel gemieterd zozo das niet niks ! Nee meneer de pijn die ik heb is ook niet niks ! Na nog vragen doorlopen te hebben stond ik weer buiten ! Dacht bij mijn eigen kon dit ook niet in Maastricht stukken dichter bij !

Met mijn gewicht gaat t de goede kant op helemaal gewend aan de nieuwe eet stijl ! Vraagt wel enorme discipline omdat er wel overal waar je langs komt lekkere dingen te verkrijgen zijn !
Merk aan mezelf dat ik niet meer zoveel zoete trek heb in de avond ! Dus gaat de goede kant op ermee. Ik heb bewust geen weegschaal in huis. Ik wil niet steeds denken verdomme weer niet veel eraf etcetra !
Ja ik heb overgewicht ! Voel ik me slecht nee ja op dat andere na dan. Maar nu gewoon doorzetten heb zelf ervoor hulp gevraagd dus stap A is genomen Stap B volgt ook nog wel snel !

Het was mij het weekje wel hier vanaf dinsdag tot vandaag ! alleen maar shit en nog eens shit. En dan vragen mensen aan mij hoe kun jij zo optimistisch blijven ! Nou ben ook niet altijd positief hoor heb ook zo mijn dagen ! Maar wat heb je eraan om steeds te blijven hangen in een spiraal niks. En het houd mij op de been de positiviteit en de humor doen mij goed.
Langzaam doelen maken voor de verdere tijd ! Maar een voor een en stap voor stap .
Ik ben eenmaal wat beperkter niet in mijn hersen pan maar gewoon kwa lijf !

Neem mij maar zoals ik ben !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten