zaterdag 29 juni 2013

Het was een nacht !!


Het was een nacht !!

Je zou zo het liedje van Guus Meeuwis kunnen zingen ! Maar niet in die vrolijkheid.
Had weer ontzettende last van mijn buikspieren en ribben. Had vannacht zo iets zou je gaan bellen om te vragen hoe en wat ! nee dacht ik het zal wel afzakken. Maar dat deed het helaas ook niet !
Vanochtend of ja nog steeds toch maar gebeld met de vraag hoe en wat .
Mocht gelukkig een extra pijnstiller nemen maar of je daar gelukkig van word ?
Nou de spieren zijn nu in ieder geval eens stuk rustiger.! Maar helaas kun je de zenuwen in mijn buik en ribben niet temmen ermee ! dus maandag maar eens vragen of we dit zo doorzetten of dat er andere mogelijkheid is ! of zo we zullen het zien !

Mensen vragen mij vaak waarom ben je zo positief ! nou vooruit kleine uitleg.
Kniezen en lang treuren zit niet in mijn aard. Ik ben van mij zelf al een ras optimist. Soms heb ik ook zo mijn dagen dat ik liever fuck off roep ! maar probeer het met deze pijn toch zo goed mogelijk iets te maken van de dingen die ik wil bereiken ! mijn humor ofja uhm ;-) dat helpt mij vaak erdoor heen !
En vooral ook de mensen om mij heen. Geven mij een mooie glimlach op mijn snoet.
En genieten van de kleine dingen die mij op een dag gebeuren. ik plan niks meer vol maar geniet van dag tot dag !
En mijn optimisme helpt mij goed bij dingen verwerken en in een ander daglicht te plaatsen !
Tuurlijk is het frustrerend om te zien wat leeftijdsgenoten doen ! maar ik weet dat nu eventjes niet kan.
Maakt mij ook verdrietig hoor daar niet van.
Maar mijn tijd komt snel weer om leuke en veel leuke dingen te gaan doen !
Als ze de pijn eens onder controle krijgen waren we al ver genoeg,,

Zo vandaag begint de tour en ik ben er klaar voor 1
Genieten van 3 weken fietsen hoop op veel spektakel !
Al zullen vandaag vooral de sprinters aanbod komen dus vul in wie word het vandaag......... ;-)
Nou fijn weekend allen... en enjoy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten