vrijdag 28 juni 2013

Van alles wat en wat mij bezig houdt !


Van alles wat en wat mij bezig houdt !

Afgelopen week was best een rustig weekje ! Gelukkig dat mag ook weleens.
Na alle drukte van andere weken. Ben nog steeds niet helemaal gewend aan de medicijnen. Ze gooien mijn hele hormoonhuishouding in de war.En vaak misselijk erdoor maar dat zal na verloop van tijd wel weg gaan mag ik hopen !
Ben nu weer bezig met een medicijn aan het opbouwen, kijken wat het gaat doen ! hopelijk werkt dit dat ik een beetje minder pijn enzo heb!

Vanaf aankomend weekend begint de tour de France en jawel de honderdste keer dat de ronde verreden gaat worden. Ik als wielrenner verslaafd mis dan ook bijna geen etappe ! Oke er zitten natuurlijk ook saaie dagen tussen, maar dan val ik meestal in slaap. Wat weer goed is voor mijn rust, ik kijk er weer naar uit na de strijd en hopelijk veel spektakel. Ik heb zo mijn favorieten maar die benoem ik nog maar eventjes niet !
En ja ook de programma's eromheen volg ik :) dus ja oprecht verslaafd. Ik heb dit van mijn vader mee gekregen. Wij zaten namelijk toen ik nog wat kleiner ben lees ( ben nu ook niet groot ) maar zaten we altijd samen voor de tv te kijken. en deelde hij de verhalen en de passie die hij voor sport heeft !
Dus de appel valt niet ver van de boom zeggen we maar ! hij nam mij ook altijd mee als in de buurt koers was. stonden we met radio langs de kant en de gezelligheid van de mensen die erbij kwamen. De verhalen die zij vertelde over van alles en nog wat. Eigenlijk kijk ik alles vanaf het voorjaar tot het eind van het wieler seizoen. En zelfs nu kijken we nog samen en dan discuseieren we waarom dat en dat moet ! en ja gaat er soms hevig aan toe ! dus pa ik kijk er weer na uit om met jou te wedden wie die en die dag favoriet is !

Aankomende week word het weer wat drukker ! zo moet ik mij weer bij de oogarts melden. Na de vorige keer ze spraken van een complex iets ! Dus ben weer benieuwd wat daar gaat uitkomen.
Ik zie met mijn linkeroog niet goed wazig beeld enzv !
Ik hoop dat dit gewoon met simpele aanpassing aan mijn sterkte kan aangepast worden.
Dus duimen maar maandag weer gesprek met ziekenhuis over de rest.

Maar nu eerst genieten van het weekend en de tour :)

Een sportieve groet en geniet van elke dag en van jullie weekend !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten