dinsdag 25 juni 2013

Boeken



Boeken.

Wat heb ik met boeken ! Erg veel ik lees heel erg veel.
Het is soms heerlijk om in het verhaal mee te gaan. En even te ontsnappen aan de werkelijkheid.
Waarom schrijf ik erover, omdat ik de goede boeken graag met jullie deel ;-)
Sinds ik jaar of 8 ziek ben ben ik erg begonnen met lezen. Voorheen gaf ik er niks om ik en een boek nee dank u. Nu heb ik toch al een hele collectie verzameld .

Hier Beneden een klein overzicht van de boeken die ik aanbeveel.

Toen ik dit boek kocht dacht ik in eerste instantie o dat is weer zo roman. Waar het even duur voor je erin komt ! naar mijn kant is dat zo het duurt ongeveer paar bladzijden voor je er echt inkomt ! wat het gaan van heden naar verleden !
Maar ik raad hem zeker aan ik kon het boek op een begeven moment niet meer weg leggen !
Dus toch een echte aanrader als je gewoon van een fijne roman houdt !





Deze 3 romans is een serie ! Je moet ze wel in volgorde lezen wil je in het verhaal komen.
Aan het verhaal ligt het niet, het is zo iets als vijtig tinten grijs alleen weer heel anders. hij raakt totaal verslaafd aan Eva zij werkt in hem zijn gebouw.
Hij was meteen verblind door haar. en ja eigenlijk moet je het gewoon lezen.Je kunt het boek eigenlijk niet weg leggen !


Dit is eigenlijk voor nu de boeken die ik even heb beschreven of ja korte uitleg!
Zij nemen je helemaal mee in het verhaal ;-) die laatste 3 boeken is niet voor onder de 16 ;-) 
Zal binnenkort weer eens een update van de boeken doen.
Voor nu is het dit even !!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten