maandag 24 juni 2013

Van alles wat :)



Van alles wat !!


Nou daar gaan we dan ! voorlopig blijven de medicijnen staan. Want ben pas sinds vorige week weer begonnen met verhogen. ipv verlagen :-(
Momenteel zijn mijn ribben de boosdoener en de zenuwen die daaronder lopen !
Die bezorgen mij op dit moment veel pijn. Zodat ik vaak gedwongen ben in verschillende houdingen te gaan zitten. Dit gaat weer ten koste van mijn nek en rug die weer vast zitten !
Ik wil deze week weer eens langzaam beginnen aan kracht training. Ik mag dan wel pijn hebben maar ik laat me niet door de pijn helemaal stil laten zitten !!.
Ook omdat dat niet in mijn aard zit , ben vaak nogal druk en chaotisch waardoor ik soms nogal teveel doe. En dat dat te vaak ten koste gaat van alles. Zo ben ik dan uitgeput en erg veel last.
Probeer nu een indeling te vinden waardoor ik mijn energie zo goed mogelijk over de dag kan verdelen.
In plaats van een uur een marathon aan energie te geven. Dan te gaan verdelen over de dag.
Ben benieuwd of me dat gaat lukken. Even terug naar de sportschool dat hele schema is op mij afgesteld.
Zodat ik bepaalde gebieden niet erger na de haaien help. En wil toch wel in beweging blijven .

Even terug na de medicijnen ben nu weer aan het opbouwen omdat het met minder niet te doen is.
Ik zal jullie proberen uit te leggen wat ik steeds voel. Als je al eens gekneusde ribben hebt gehad, dat gevoel heb ik steeds. Plus dat het soms lijkt of iemand mij onder stroom zet . en met een scherp mes je steeds prikt.
Soms word het gewoon door een houding uitgelokt,waardoor het gewoon continu is.
Soms neemt het gewoon af als ik mij beetje gedeisd hou. Maar ja ik ben 24 en ga niet de hele tijd stil zitten ook al weet ik dat dit consuqwenties voor mij heeft !
Daarom moet ik eens balans zien te vinden erin en dat is nog verdomd moeilijk ook..
Nu heb ik al een tijdje pleister voor de pijn. En moet zeggen het helpt best redelijk.Maar dat zal ook grotendeels komen door de andere medicijnen die ik slik !
Maar goed als ik zo iets minder pijn heb neem ik dat voor lief.

Verder heb ik genoten van het weekend vooral om even bij mijn vriendin op bezoek te zijn geweest !
Ook al was het maar anderhalf uur. Ik ben kapot moe vandaag maar dat neem ik voor lief.
Was fijn om even bijgekletst te hebben ! zij is de enige met nog paar anderen die mij begrijpen !
Ook omdat ze zelf veel meegemaakt hebben. is dat toch makkelijker om met elkaar te praten . Omdat ik niet steeds sorry hoef te zeggen als ik keertje niet kan komen,vanwege pijn etc zij begrijpen dat !
Als je dit hebt leer je je echte vrienden kennen ! en kan je zeggen die zijn er maar op een hand te tellen.

Genoeg over dit ik ben ook nog we druk met leuke dingen hoor. ti's niet alleen maar dat ik dan heb , dat ik niks meer kan dat is niet zo ! alleen in ander tempo
Zo heb ik mij zelf beloofd op een mooie tatoeage met Carpe diem want dat is mijn motto
PLUK DE DAG EN GENIET VAN DE GROTE EN KLEINE DINGEN OM JE HEEN!!!
Zo sorry maar even vergroot getypt ;-) of iets met fight omdat ik steeds doorzet.
En voor mijzelf ook doelen heb gesteld die ik wel wil na kunnen komen en haalbaar zijn..

|Maar nu eerst maar eens van de vakantie genieten ;-) mits er nog wat zomers weer aankomt. want dit is gewoon niet om aan te zien !!1

zo next time more

Geen opmerkingen:

Een reactie posten