zaterdag 22 juni 2013

Muziek


Muziek

Een luchtiger blog, dacht laat ik nou eens over muziek bloggen. Denk dat iedereen wel een andere muziek smaak heeft ! dat maakt het vaak nou zo leuk aan muziek.
Je ontdekt vaak leuke bands en nummers ;-)

Vorige week was pinkpop helaas ik kon niet gaan en baalde ervan ! gelukkig was er cultura24 en natuurlijk internet met hun streaming.
Daar ontdekte ik le pegatina, ik had er weleens van gehoord de naam dan ! maar hun muziek eigenlijk nog niet echt. Dus van tevoren gaan luisteren en jawel hoor de voetjes gingen bewegen en de heupen ook. ( lees ik ben nogal een stijve hark wegens omstandigheden) dat terzijde ;-)
Maar hun muziek en optreden was super leuk om te bekijken ! en vooral hoe ze op het podium uit hun dank gingen hierbij het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=2GkqJ4-tjvg

Verder heb ik vooral genoten van 30 seconds to mars ! Dat blijft toch echt mijn favoriet. kan er heerlijk en uren na luisteren. ook zij voerden mij een aardig stukje op op de mainstage van pinkpop, had hun graag live willen zien maar goed :) ook daarbij hebben we een linkje zodat jullie kunnen kijken ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=UZHqo8EjjRE

En zo kan ik nog wel even doorgaan ! Ik heb nogal een uitgebreide muzieksmaak en ligt ook vaak aan je stemming die dag ! dan zware metal of de andere dag gewoon vrolijke muziek.
Plus dat het mij erg helpt om te ontspannen en gewoon even te laten gaan als alles even tegen zit
en hier hier komt het gezegde

                

Dus bij deze no music no life ! en dat is zo denk dat dat voor vele mensen met mij geld !!

Een muziek groet ....2



Geen opmerkingen:

Een reactie posten