donderdag 4 juli 2013

Wat nieuws te melden !



Weer een nieuwe update !

Afgelopen weekend had ik weer pijn aanvallen ! Dat wil zeggen dat ondanks de medicatie die ik standaard gebruik dan gewoon niet helpt !
Contact opgenomen met dienstdoende arts samen besloten om extra medicijn te pakken !
En wat denk je de zenuwen in mijn buik die beschadigd zijn ontspanden een beetje ! Waardoor mijn zenuwen onder de ribben doorlopen ook weer wat meer kramp vrij dus ontspande !

Alleen mocht het die dag gelukkig zou mijn pijn verpleegkundige terug bellen ! Dat is vandaag gebeurd samen besloten als ik die aanvallen heb en kan ze niet onderdrukken met andere houding dan het extra medicijn nemen !
Ik hoop dat dit dan ook goed zal werken. Al heb ik er soms een hard hoofd in.
Maar bij deze combinatie ben ik het wel mee eens. Nu alleen wachten als ze bellen dat gaat dat niet door.
Hoor ik niks dan mag ik dat noodmedicijn zelf bepalen hoe en wat ! alleen tijdens een aanval !

En voor de rest volgende week ga ik weer eens richting sportschool !In combinatie met fysiotherapie.
Wil toch weer graag wat aan mijn conditie en spier kracht doen ! Want die is flink afgenomen en dat merk ik wel ! En hopelijk weer snel op mijn race monster wat kilometertjes trappelen ;-)
Want dat is toch wel echt mijn favoriete sport ben meer een buitenmens als binnen ! 

En voor de rest de tour is begonnen en ik geniet eigenlijk van elke etappe tot nu toe !
Tv op stil en radio erbij aan is het toch wel spannender :)

Nu hopelijk een dat er een tijd voor mij is weg gelegd met wat minder pijn !
Maar dat kunnen we helaas niet zelf bepalen ! kon dat maar dan deed ik het meteen..
Maar goed wel blijven wel optimistisch ! ga niet bij de pakken neer zitten dat zit niet in mijn aard.
Ook al is het soms moeilijk als je zo een dag hebt als vandaag denk je ! pff wanneer word het wat stabieler !
Enige wat mij frustreert is dat ik niet alles kan doen wat een 24 jarige hoort te doen !
Maar probeer toch veel dingen uit ook al weer ik dat het de dag erna opbreekt in het lijf.\

Maar heey je leeft maa een keer en maak het je niet zo moeilijk met dingen !
Geniet van de kleine momenten die zijn er genoeg..
En daar kan ik heel erg van genieten,

Nou een geniet groet dan maar !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten