maandag 2 juli 2012

geen fiets


Geen fiets voor langen tochtjes voorlopig

Voorlopig mag ik geen verre tochtjes maken dat heeft zo te maken met mijn medische achtergrond ik zou het nog maar even voor mij uit. Ik dacht dat ik wel even een stukje kon fietsen nou niet dus en waarom vroeg ik me af zo eigenwijs als ik ben ging ik maar eens opzoek naar het antwoord in plaats van medische met daarom te reageren test ik t zelf wel even zo gezegd zo gedaan. Sprong vanochtend op me fiets voor een klein middelmatig rondje te gaan fietsen 
alles ging goed ja zelfs de terug weg tot ik vanmiddag alle spiertjes voelde dus ja daar had ik mezelf dan weer dus vandaar dus de daarom vraag.
Nu hoop ik over een halfjaar met spieren en al weer vooruit zijn gegaan hoop ik en duim ik voor zodat ik zonder dat ik s'middags moet bij komen van een klein stukje fietsen 
dus doen we t maar zolang met een klein stukje fietsen na t dorp en terug dat is voorlopig ook voldoende 
dus doen we t daarmee en niet meer zo eigenwijs zijn 

liefs....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten