woensdag 18 juli 2012

een positieve uitslag




Positieve uitslag...
Daar had ik maandag niet durven over dromen dat er een goede uitslag aan zat te komen kwa bloed  waardes ze zijn eindelijk weer stabiel. Ik zat bij de arts en dacht huh hoor ik dat goed en ik kijk mijn moeder aan en zij kijkt naar mij en knipoogt het is even spannend geweest een half jaar lang en al van te voren schommelde mijn waardes maar dat je een bloed transfusie nodig had dat verwacht je natuurlijk nooit..
Dus ik vroeg nog eens is het echt waar ja echt waar nadat de standaard controles zijn uitgevoerd bloeddruk etc mag ik eindelijk eens 3 maanden weg blijven tussendoor wel een controle en dan nog een grote bloed controle maar enige wat ik minder vind is dat ik de rest van mijn leven vitamine B12 nodig heb maar ach als dat alles is daar doe ik alles voor om nooit meer aan een transfusie te belanden.
Maar ik ben er nog lang niet mijn lijf heeft een klap gekregen helaas voor de meeste mensen is dat niet aan mij te zien en dat is soms zo ja hypocriet noem ik niet maar als je gebroken beent hebt dan zie je tenminste iets .
Nu mag ik rustig aan mijn herstel gaan werken en een zware periode afsluiten alleen zal ik mijn energie beter moeten gaan leren verdelen want zal wel altijd vermoeidheid blijven houden maar dat had ik van te voren al dus dat zijn nog dingen waar ik aan moet gaan werken
maar mag ik zeggen IK BEN ZO BLIJ eindelijk eens mooi nieuws
liefsss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten