dinsdag 10 juli 2012

trainen naar herstel


trainen naar herstel....


Vandaag heb ik weer een grote stap genomen en ook weer een overwonnen al een paar weken speelde het door mijn hoofd om weer lid te worden van de sportschool na een tijdelijke pauze. Nadat ik van alles met mijn lichaam heb gehad en nog steeds heb ik voor mij zelf besloten om vanmorgen met de fiets naar de sportschool te fietsen en me te laten informeren naar de bepaalde programma's wat ze te bieden hebben. Zo gezegd zo gedaan eerst weer alle formulieren ingevuld die moesten ingevuld worden daarna mijn vragen gesteld en natuurlijk mijn medische achtergrond besproken wat ik allemaal mankeer
Gelukkig was de man er die mij altijd al begeleide of ja trainde eerst zonder begeleiding.Nu de keuze gemaakt om met personal trainer en coaching te gaan werken naar herstel dat houdt voor mij in mijn lichaam weer rustig te laten wennen aan belasting en spierkracht terug te krijgen. het zal niet 1 2 3 terug komen maar heeft tijd nodig nu ben ik nogal een ongeduldig persoon 
Maar heb er alle vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. Donderdag mag ik melden voor het programma te gaan opstellen dat zal wel even wennen zijn na lange tijd even eruit gelegen te hebben maar heerlijk om weer aan mijn lijf te gaan werken en ook weer fitter te gaan voelen
Alleen had ik vandaag wel moeilijk om te zien wat anderen allemaal konden dat voel je soms toch wel beperkt hoor 
Maar daar trek ik me niks meer van aan ga voor mezelf en niet voor anderen 
dus weer een mooie stap naar een herstel 
en heb er zelfs zin in om me in t zweet te werken klinkt beetje ja.. vul maar in 
dus op na een mooi herstel en hopelijk zonder kronkels op roet erin

sportieve groet .....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten