zondag 29 juli 2012

een hele week zomer was het



Een hele week zomer was het ....

we hebben afgelopen week niks te klagen gehad kwa weerbeeld dan he dus wat doe je dan dan ga je genieten en dagjes weg . Nu moet ik wel altijd minimaal een dag rekening houden dat mijn lijf moet wennen aan de warmte kwa vocht vast houden en meer pijn maar ach mij hoor je niet klagen hoor hebben er lang op moeten wachten en t kwam zoals beloof en dan heb je toch nog mensen. Die kunnen klagen bha tis warm bha tis dit bha tis dat ja ik behoor er ook wel bij maar na 1 keer gezegd te hebben is het wel goed dan kleed je je iets luchtiger of als je er helemaal niet tegen kunt weet je dat je je gewoon rustig moet houden dus dat doe ik ook s'morgens doe ik de dingetjes die ik moet doen en s'middags plan ik mijn rust in , maar ach ik had leuke vooruitzichten voor de boeg dus daarom ook wat extra rust in gepland zoals bij veel chronisch zieken is het veel plannen van te voren dus of het nu koud is of snik heet of gewoon een paar uurtjes weg is altijd plannen zo gezegd zo gedaan donderdag had ik een soort van mini tweet up was uitgenodigd op bezoek te gaan en dat doe je dan goed met een mooie limburgse vla maar zoals jullie weten vergt bij mij planning nou alles stond klaar ja wel hoor zelfs mijn bikini maar zo slim was ik die had ik al aangetrokken. de vlaai was gehaald die kon van t lijstje af nu moest ik natuurlijk niet mijn medicijnen vergeten en zonnebrand en paracetamol nou wat denk je.. We zitten ongeveer 3o km van huis af vraagt pa aan me claudia heb je je medicijnen bij je voor geval van nood je extra nood medicatie ja pap die had ik in tas gestopt nou kijk t toch maar even na voor de zekerheid. Ik kijk in mijn tos schrik zie ik dat ik niks bij me had wel de zonnebrand natuurlijk dat was het enige maar zag nergens mijn medicijnen doosje ach je kunt overal paracetamol kopen maar morfine dat weet ik zo net nog niet dus had zo iets hmm en nu nou ik laat me dag niet verpesten vader zij ik pik je gewoon uurtje eerder op want je kunt niet langer als 7 uur zonder das waar pap dat is nou een van de dingen waar ik nog niet erg aan kan wennen dat plannen en medicijnen, Nou is dat laatste geen enkel punt hoor maar toch je moet alles zo goed voorbereiden dat ik soms denk oefff. Wat moet er nog meer mee gelukkig had ik de paracetamol niet nodig en zelfs niet naar morfine nodig gehad maar s'avonds kreeg ik wat meer pijn maar o wat heb ik genoten van die dag het was zo heerlijk om deze dag mee te mogen maken en nieuwe mensen te leren kennen kon ze al heel lang op twitter maar nu zat er geen scherm tussen haha :) we hebben heerlijk genoten van t zonnetje ja zelfs mijn armen zijn bij gekleurd hihi soort van kreeft achtig maar ik ging moe maar zo na genietend na huis dat mijn vader zij je hebt verhaal nu al 3x verteld hihi o ja sorry je weet ik vertel t altijd nog paar x extra zodat ik zeker weet dat ik niks vergeten ben,
Dag erna werd ik wakker wat voor mij een record is 8 uur maar ik heb zo heerlijk geslapen en zelfs deze dag heb ik samen genoten met mijn moeder van een terrasje wat waren het 5 heerlijke zomerdagen en hoop dat we er deze maand nog een paar mogen bij krijgen
dus geniet van iedere dag ook al is het weer soms wat minder maar zodra het er is geniet met volle teugen liefs.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten