vrijdag 13 juli 2012

1e x weer in de sportschool







1e x weer in de sportschool.....


Donderdag was het zo ver moest me melden in de sportschool na een halfjaar de sportschool niet meer van binnen buiten gezien te hebben. Werd t toch weer hoog nodig tijd om weer wat te doen ik dacht dat mijn conditie zo slecht was en me gewicht al helemaal nou om van de rest maar even te zwijgen. We begonnen met de fysieke test 3 min op een hometrainer fietsen en de weerstand word steeds zwaarder zo bepalen ze je conditie en ik stond versteld ervan ik zei nog maak je geen fout nee nee dit is echt een 7 kom maar zelf kijken durfde eerst niet te kijken maar deed t toch maar. En het stond er echt over het gewicht en bmi ga ik niet in dat was allemaal netjes dus bij deze is denk ik een dames kwaal eigen dat ze gewicht niet noemen laat ik zo zeggen ben ooit te zwaar geweest en weeg nu iets meer als 55 kg .
Nu is er helemaal een schema gemaakt met cardio training en spier groep trainingen ben meteen begonnen en moet zeggen het ging lekker tot we met linker arm en been begonnen helaas is daar mijn kracht erg verdwenen maar dat komt allemaal weer terug met trainen en oefeningen toen nog serie buikspieren heerlijk ik voelde me erna wel kapot moe maar was moe maar voldaan
Tot die avond o man o man het begon eerst met wat spierpijn daarna mijn benen die branderig voelden maar dag erna vandaag dus me hele bovenlijf maar dat is ook logisch als  je half jaar niet hebt mogen sporten maar wat ik wel voor t eerst sinds lange tijd weer had was door slapen en voldaan gevoel
Dus voortaan ben ik 3x per week in sportschool te vinden
liefs ,,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten