maandag 9 juli 2012

keuzes maken en mooie keuzes maken

Keuzes maken ......




Een keuze maken dat kom je soms vaak tegen in je leven maar hoe vaak moet je drastische keuzes maken. Nou vandaag was dus zo een dag dat ik alles eens doornam wat ik nou wilde en waar ik mij goed bij voel hoe t allemaal gaat op dit moment. Zo heb ik vandaag eens een keuze gemaakt in wat ik dacht dat het een vriendschap was of hoe je t ook even wilt noemen. Bleek even later dat k goed gedaan heb om deze knoop door te hakken ook op gebied van ontwikkeling. Zo heb ik nadat ik opgelicht was ik  dacht dat ik op een goede kappersschool zat bleek even later oplichter te zijn van die school ben ik toen verhuis naar privé kappersopleiding alles was goed zelfs ziekte was geen probleem tot die ene dag in september toen ik op de ok lag had hij mij dus uitgeschreven bij alle instanties en duo ib groep heeft lang geduurd voor ik dat los kon laten en nu 2 jaar later kan ik er al eigenlijk al klein beetje om lachen maar tis eigenlijk diep triest . Dus vandaag ook de keuze gemaakt op mijn kapper's spullen te koop te zetten wat mij wel veel verdriet deed omdat het een vak na mijn hart was en toch ook wel blijft doe zo af en toe nog wat met kappers vak, Maar ik kreeg vanmiddag een briefje met een website adres in mijn handen gedruk nadat ik met iemand had gesproken kwam toevallig mee aan de praat of dat zo een toeval was weet ik eigenlijk niet soms denk ik dat het zo moest zijn juiste plek juiste tijd juiste dag laten we t daar maar ophouden. En ik denk dat ik mijn oude vak weer ga oppakken waar ik ook dol gelukkig in was ja klinkt gek 2 vakken te hebben waar je zo gelukkig van kan worden omdat het met mensen werken is nou kort te zijn horeca dus verder kan ik er nog even niet veel over zeggen, Maar ik ga er voor de volle 1000 % achter aan en inzetten dat ik dit ga regelen en ga doen gelukkig zitten ze door het hele land en kan ik groten deels thuis studeren wat voor mij wel erg fijn is momenteel. Zo zie je maar dat sommige keuzes ook heel mooi kunnen uitpakken .
Zo ben ik vandaag weer veel wijzer geworden over een zogenaamde vriendschap dat ik dacht maar bleek dus meer met anderen te doen en mij zelden te vragen en wat dan ook begrijp me niet verkeerd ze is geen bezit en moet doen wat ze wilt maar achteraf te horen dat ze ergens heen gaan en nooit over praten en met een zwendel en beetje een leugen omzeilen daar was ik gewoon klaar mee dus voor mij was de keuze gauw gemaakt
ik zal jullie op de hoogte houden voor mijn vaste bloggers hoe t gaat verlopen met de horeca
tot gauw weer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten