woensdag 8 augustus 2012

na 5 weken eindelijk de test


Precies 5 weken geleden heb ik mijn sport weer opgepakt zo goed als t kan. Heb in die 5 weken heel wat obstakels gehad spierpijn dat heeft iedereen maar als je al last heb van je zenuwstelsel komt dat nog even harder binnen. 
Maar goed zo goed en kwaad als t kan heb ik mij daar doorheen weten te bijten op de een ik weet de 2e dag na de 1e sportdag nou ik zal je vertellen ik kon niet meer zitten lopen of staan. Maar goed ben door gegaan en kreeg er steeds meer plezier in A omdat ik merkte dat ik toch nog een mooie basis conditie had starte op 6 dacht ik zo even uit me hoofd te weten. En ging week voor week en dag voor dag vooruit zelfs met kracht nu is fitness niet echt mijn ding ben meer iemand die   een heerlijk stuk fiets en heb soms ontzettende competitie drang en dan ook nog winnen want nee verliezen doe ik niet altijd aan. Maar helaas voorlopig zit er geen teamsport voor mij in maar dat wil niet zeggen dat je niet kan sporten en ondanks dat ik heel snel vermoeid ben kan ik toch sporten en daar ben ik ontzettend trots en blij om dat ik deze stap weer genomen heb. Nu precies vandaag 5 weken later word er gekeken of het programma nog bij je past en worden er aanpassing verricht en of je t nog aan kunt of dat je iets moet minderen .
Bij mij was het allemaal netjes en conditie was mooi op pijl daar was ik heel blij mee was weer een bevestiging dat mijn lichaam toch nog wel tegen een slag of stoot kan als ik er maar goed aan werk.
Dus nu zijn cardio omhoog gegaan met meerdere minuten en RPM en Watt zijn weer netjes aangepast dus de komende 2 maanden kan ik weer vooruit om aan mijn lijf t werken wat ik vooral merk op gebied van lichamelijk vooruit ben gegaan kwa slapen slaap snacht's toch beter voel me fitter en uithoudingsvermogen neemt toe  en ik weet nu dat ik toch nog meer kan doorzetten als voorheen dus ik ben vandaag heel erg trots op mezelf en dat mag ook wel eens over je zelf zeggen zouden mensen soms meer moeten doen complimenten aan zichzelf geven of aan een ander want iedereen verdient soms een mooi compliment 
liefs.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten