maandag 19 augustus 2013

Raar weekend


Raar weekend !

Had vorige week best een redelijke week dacht mooi kan ik zo ook het weekend starten.
Nou dat bleek toch echter mooier gedacht ! had mij al voorgenomen lekker te gaan fietsen.
Want jawel heb groen licht van de orthopeed !
Weliswaar op een licht verzetje. Maar ik was allang blij dat het alleen vocht bleek te zijn in de knie.

De nacht op vrijdag naar zaterdag werd ik wakker badend in zweet mijn eerste uitdrukking was wat the fuck is er nu weer. Wilde opstaan maar was zo stijf als een plank! Denk o naarmate ik even loop en wat dingetjes doe zakt t wel af dat was om 04:00 uur. Daarna terug na bed met goede moed dat we nog even wat slaap kunnen pakken ! 06:30 vreemde pijn op nieuwe pijnplek dacht verdomme moet dat nou ?
Ja schijnbaar wel dacht het lijf rustig aangedaan en even wezen shoppen ja ook dat kan een mens met zenuwpijn :) Dacht ik ga eens niet overgeven aan mijn lijf ! Nou dat had ik toch maar beter wel kunnen doen.
Naarmate de dag vorderde kreeg ik meer last en werd er gewoon niet lekker van opstandig vloeken en geen hulp willen accepteren ! Alles zelf willen doen.. Ik heb het geweten lag einde van de middag ko op de bank

Zondag weer opgestaan als een stijve hark ! Weer met de goede moed dat het zou overgaan in de loop van de dag ! nu wel maar hulp geaccepteerd en maar niet eigenwijs doen.Had totaal nergens zin geen zin om naar buiten te gaan of wat dan ook ! dus maar verder aan de trui die ik voor goed doel aan het breien ben. Denk heerlijke afleiding en dat was het ook. Nood medicijn werkte dacht mooi dan kunnen we wat ondernemen. Even voetbal wezen kijken en kreeg daar weer flinke steken en leek wel of ik de hens stond. Werd er zelfs misselijk van dat heb ik zelden. weer rustig op de bank de enco tour maar bekeken.

Maandag 06:00 pijn niet te harden en ik ook niet ! met mezelf de afspraak gemaakt als het rond 08:00 niet beter is de pijnverpleegkundige bellen ! en vragen wat te doen welke stappen of medicijn tijden veranderen ! nou dat zullen we horen.. Al met al niet zo heel top weekend..
Kan geen kant op vandaag hopelijk hebben ze nog een plan van aanpak we zullen geduld moeten hebben....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten