maandag 2 september 2013

Uitleg behandeling en van alles !



Uitleg behandeling en van alles wat er spookt !

Nou om maar te beginnen met vannacht ik werd om 01:00 uur badend in zweet wakker van de pijn prikkels die ik kreeg ! Dacht pak een extra tablet dan onderdruk ik de pijn dacht ik zo .
Weer terug naar bed gegaan met de gedachten van lekker door te slapen ! Nou niet dus om 01:45 zat ik weer beneden aan de o zo geliefde keukentafel die ik laatste tijd vaker zie dan mijn bed ! mocht nog 1 andere tablet die iets sterker is ! Die gepakt en maar op de bank gelegen in zulke houdingen dat ik dacht gut gut ben nog lenig !

Op begeven moment breekte ik van de pijn heb gejankt van de pijn ik stond gewoon letterlijk in vuur en vlam ! maar dan van de pijn ipv wat anders !
Mijn moeder kwam na beneden en vroeg wat is er aan de hand! Uitgelegd hoe en wat en toen toch besloten de EHBO te bellen ! wat ik liever niet doe ivm andere artsen die mijn geschiedenis niet weten !
Maar nu dacht ik F*ck t ik ga zo echt niet langer mee door lopen wil gewoon als ieder mens slapen !
Nou aan de lijn gekregen van de anesthesie en die zeiden moest me om 08:00 melden bij de spoed! dan was er iemand van het pijnteam beschikbaar !

Toen was het inmiddels 03:00 uur toen nog 5 uur te gaan voordat ik mij in het ziekenhuis kon melden !
Nou maar op mijn buik op de bank gelegen !
Tv maar aangeslingerd dat irriteerde mij zelfs .Kon gewoon niks verdragen of horen !
Mijn moeder kreeg arm mens een scheld tirnade van 10 min plus nog 10 min janken !
Hoorde der met mijn vader praten zij vinden het erger te zien dat dochter pijn lijd ! tuurlijk voor hun is dit niet leuk. Zelf weet je niet meer beter ! maar ontzettend blij met deze 2 toppers die mij goed helpen enzv
Plus de vrienden die mijn echte vrienden zijn heb ik veel steun aan !
Zoals Veronique Bryan Odette en Robin en Dick en nog meerdere ! maar dit zijn der die me echt door alles heen slepen ! toppers zijn jullie mag ook eens gezegd worden !

Nou toen was het 08:00 uur gemeld waar ik moest zijn ! even moeten wachten kon toch al vrij snel na binnen ! We starten nu een behandeling die maar 4x per jaar word uitgevoerd !
Het is een zalf waar rode peper extract in zit ! die moet ik smeren op het gebied van mijn litteken daaronder loopt de zenuw ! die willen ze proberen minder prikkels zo te laten doorkomen naar mijn hersenen ! als dit aanslaat met de mededeling dat je dit echt moet volhouden ! want sommige kunnen t niet volhouden door de hitte wat van de peper extract komt ! ik bedacht me dit word nog wat maar goed heb een hele hoge grens !
Deze zalf moet minimaal 5x per dag aangebracht worden ! dus 5x sta ik per dag letterlijk in de hens ;-| dat word nog wat ! als dit helpt dan word ik toegelaten voor de andere behandeling ! dan verdoven ze je maximaal een uur lang de zenuw en dan verder met zulke pleisters die dan nog beter hun werk kunnen doen !
Dus het word echt afwachten en duimen duimen dat dit voor mij een uitkomst is en gaat helpen !

Dus vingers crossed Y


2 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar, zo heb ik ook wel 5x afgelopen jaar gelegen. Ik duim met je mee, hoop dat de creme helpt! De aanhouder wint.

    xx Knuff Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja vreselijk bepaalde houdingen vinden die beetje te doen zijn !
    En klopt de aanhouder wint
    Jij ook he take care en knuffel terug

    BeantwoordenVerwijderen