zondag 11 augustus 2013

Littekens zitten niet altijd binnen in de ziel !


Littekens zitten niet altijd binnen in de ziel !


Gisteren kreeg ik het idee om nieuwe broeken en truitjes te kopen ! of ja het moest gewoon.
Eerst lekker bij vriendin mijn haren laten doen weer fijn in model laten knippen.
er was niks aan de hand tot dat ik de winkel in stapte gelukkig kent de eigenaresse me nu wel een beetje !
Laat ik zo zeggen ik haat kleding passen in een winkel ! Maar moest er nu aan geloven ivm knie .

Kwam het pashokjes uit en stond voor de spiegel en opeens trekt de verkoopster mijn broek goed en truitje en daar kwamen ze tevoorschijn mijn littekens op mijn buik !
Ik weet dat ik ze heb maar ik werd lijk wit had ze niet allemaal nog gezien of ja hoe zal ik het zeggen !
Ik heb ze al vaak gezien als ze niet helemaal dicht waren. Ik keek en ik bleef kijken en staren tot ik opeens door mijn moeder geroepen werd !

Ik zij mam zijn ze altijd al zo geweest ? Ja claudia alleen niet zo dik enzo.
Ik had het al geaccepteerd dat ze er zitten maar zo zie je ook weer niet !
Oké ze horen bij mij en ze zijn wat het is mooier worden ze niet . Ze vertellen wel een verhaal een verhaal wat ik doorgemaakt heb ! Het vormt je ook wel tot wie je bent . Mij zul je ook niet gauw in een zwembad zien, Vorig jaar wel gedaan maar wat werd ik aangestaard voelde me totaal niet meer op mijn gemak .

Nadat ik leuke outfit had gescoord en nog meer ! weer terug na huis en ja toen kwam alles vanaf begin tot einde wat er is geweest en gepasseerd is enzv.
Vandaag dacht ik fuck t het hoort bij mij en neem mij zoals ik ben !

Ik zal het moeten accepteren dat het niet meer mooier word dan het in princiepe al is mede te danken aan litteken correctie ! Ze waren ooit minder mooi .
Helaas meer kunnen ze er niet meer aan doen . Dus ik moet er mee leren leven dat het zo blijft !

Daarna een heel leuk gesprek op WA gehad ! waarom laat je het gewoon niet een tatoeage om heen laat zetten. En toen dacht ik dat is nog niet zo dom. Ben al tijdje over aan t denken om er een te nemen.Op een andere plek maar nu dacht ik waarom niet mijn buik gebruiken voor iets moois !

Maar goed ben ook ergens blij dat ik ze eens goed heb gezien !
Nu accepteren dat ze er zitten levenslang !
Maar ben niet de dame met o zo veel littekens ! Ben veel meer als dat !

En take t or ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten