woensdag 7 augustus 2013

Boeken en mri !

Weer eens een nieuwe update !!


Gisteren was het zo ver ik moest met mijn dikke vocht op hopende knie naar de mri scan !
Ik kreeg weer herinneringen aan de mri scan toen ik heel ziek in ziekenhuis lag. Eigenlijk stom dat je op zulke momenten zo herenringen krijgt . Wellicht heb ik een gedeelte er nog niet van verwerkt dat bleek zo weer.
Maandagnacht heb ik schijnbaar in mijn slaap lopen gillen en kei hard geschreeuwd dat ik niet wilde enzv.
Heb mij toch maar aan het verwerkingsproces geworpen !
Dat betaald zich uit in vermoeidheid en nare dromen. Maar zal er doorheen moeten wil ik dat gene afsluiten.

Er zijn ook weer leuke dingen geweest zo kreeg ik via Veronique een mail met de vraag of dit ook wat voor mij was ! Een boek lezen dit keer de terug gekeerden.
Ik denk wie niet waagt wie niet wint ! Nu is zijn toch echt de topper in boeken lezen in 2 dagen :-)
Naar mijn gevoel kwam ik er eerst slecht in maar ligt aan mijn  concentratie . naarmate het boek vorderde werd het steeds interessanter !  Om door te lezen en blijft toch wel even hangen leven en dood !
Heb eigenlijk een top weekend gehad het weer was heerlijk. En bij mijn lieve peettante geweest die net zo gek is als ik ! Maar genoten .

Nu geduld hebben tot 15 augustus dan krijgen we de uitslag van de knie ! tot die tijd doen we het maar een beetje aan. Dus geen sport even, of lees ( wel geprobeerd heeft op mijn racefiets)
Heb nu wel een nieuwe uitdaging voor september een koers trui breien voor een goed doel !
Dat word een hele uitdaging omdat ik normaal niet op snel tempo hoeft te breien . Maar voor hun heb ik dit graag over.

Voor de rest is het eigenlijk best rustig oké ben met paar dingen bezig in mijn hoofd die mij bezig houden. Als ik die af heb zal het in mijn hoofd ook weer rustiger worden.
Tot nu toe onderwerp ik mij aan vragen en gevoelens. Bepaalde heb ik gewoon onderdruk omdat ik er niet aan toe gekomen was om het te verwerken. oftewel toen in die tijd was het de ene operatie nog niet voorbij was alweer een nieuwe ! en denk dat het nu pas begin te beseffen wat dat allemaal met mij maar ook met mijn naasten heeft gedaan !

Zo ben ik veel vrienden verloren maar ook veel nieuwe mensen leren kennen die mij acepteren zoals ik ben. En als ik een keertje nee zeg dan doen zij niet gemeen tegen mij. Met maar vorige week kon je wel daarheen gaan etc. Ja dan probeer ik het uit te leggen en dan meteen mijn verondschuldigen aan te bieden. Terwijl ik eigenlijk mij zelf niet naar anderen steeds hoeft te verondschuldigen .
Het vreet energie om dat steeds te doen ! Ben nu dus flink dingen aan het leren omdat ik voor iedereen klaar sta. maar ook steeds weer op de koffie kom. Met mijn goed bedoelde dingen die ik voor bepaalde mensen doe. weten mij dan alleen te vinden voor dat gene wat ze nodig hebben ! oké het kost dan wellicht een persoon maar als ik mij dan beter op het gemak voel . ga ik daarvoor dan kies ik daar bewust voor ! Zonder diegene te kwetsen

Dus ik zit in een leerproces van opstaan en vallen en weer opstaan !!
Maar kom er wel ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten