woensdag 31 juli 2013

Berg op en af


Berg op en af !!

Mijn lijf kun je vergelijk met hoogte punt de berg en diepte punt het dal. Dat klinkt wel erg dramatisch
maar zo vergelijk ik mijn pijnen en dingen die ik mee maak.
Zo ben je boven bij de mont Ventoux en zo ben je weer beneden .
Het lijf schommelt heen en weer tussen pijn pieken die hoog zijn en de pijn die ik altijd heb en die ik redelijk kan verdragen ! gelukkig goede artsen in mijn ziekenhuis.

Nu viel gisteren een brief van een ziekenhuis op de mat waar ik 4 jaar geleden geopereerd ben ! zelfs 2 a 3 x daar. Nadat mijn pijn niet afzakte door verschillende operaties in dat ziekenhuis ik noem geen naam. In ieder geval zij waren bekend met het ACNES syndroom ! zeiden ze toen ze hebben mij geopereerd maar toen ik over pijn bleef klagen. Was het opeens gedaan met de vriendelijkheid na mij toe. ik ben een keer na huis gestuurd zonder dat de arts gekeken had. Ja hij had spoedgeval oke dat kan zeker natuurlijk. Maar iedere x vond ik wel raar op den duur ! afspraak weer gemaakt in dat ziekenhuis nou werd kei hard gezegd tegen mij sorry we hebben u geopereerd verder kunnen wij helemaal niks meer voor jou doen. Opeens werd ik vorig jaar gebeld rond kerst met de vraag hoe het met mij ging ik viel bijna van mijn stoel af. 
Het bleek een onderzoeker te zijn ik verteld hoe en wat heb mijn eigen artsen hoog gehouden die de rommel van daar heeft kunnen opruimen !

Ik had dat gedeelte al achter mij gelaten tot gisteren in een keer een brief op de mat viel denk huh ziekenhuis ben daar al niet meer in behandeling. Maak de brief open en toen viel mijn mond open van verbazing.
Dat er nu betere operatie resultaten zijn enzv ik had zoiets wat heb ik hier aan ! Voor mijn eigen lijf dan he !
Begrijp me niet verkeerd ben blij voor de mensen die van deze pijn afkomen het is letterlijk een hell als je continu pijn hebt. Zag dat zoveel procent baat had enzv.
Bij mij bleek dus dat mijn zenuwen zo beschadigd zijn door het opereren dat het niet meer te herstellen is !
Heb mij daar redelijk bij neer gelegd en beetje geaccepteerd totdat je zo brief onder je neus krijgt !
Dat riep bij mij weer emoties op hoe ik toen erbij zat enzv dat vertel ik nog wel eens een keer !
Had toen al netjes gezegd dat ik niet op de hoogte wil gehouden worden over het onderzoek.
Dat was goed dus ik was echt piss off tot ik die gisteren kreeg !
Het mooie was in de brief stond nog een rekening nummer. Ik ga dat dus niet steunen nu ik helemaal niet meer in die ziekte categorie thuis hoor !! dus kapot gescheurd de brief en weg gegooid ik wil dat achter mij laten. en vooruit kijken ook al heb ik iedere dag 24 uur per dag pijn. ik doe wat ik kan en maak mijn leven zo mooi zoals het kan met de dingen die mij lukken !

Dat was nog niet alles ! van de week bij orthopeed geweest kreeg ik daar ook weer slecht nieuws !
Lijkt wel of ik bezeten ben door de duivel die me steeds moet hebben :)
Nou bleek dat mijn meniscus wellicht helemaal kapot is ! Maar door het vocht konden ze niet goed de foto beoordelen ! Volgende week een mri scan en dan hoor ik meer moest wel rekening houden dat er een operatie in zat ! 

Ergste vind ik dat mijn fiets seizoen helemaal over is :( heb hem pas een jaar en de ellende die ik afgelopen jaar heb gehad ! Hielp mij het fietsen goed bij te verwerken alles los te laten en even te genieten nu helaas geen wielrennen voor mij !
Maar we maken er wel iets van om weer te kunnen fietsen als ik goedkeuring heb van de arts 
Tot die tijd houd ik mij maar beetje gedeisd !

Nu is het niet alleen maar kommer en kwel ! Heb ook weer hele mooie dingen meegemaakt afgelopen maand ! weer leuke lieve nieuwe mensen leren kennen ! 
En er liggen nog dingen in het verschiet !
Dus 

Met een lieve rustige groet tot volgende blog !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten