zondag 13 januari 2013

Woensdag krakers dag !







Woensdag krakers dag !

Woensdag staat er een ochtendje Eindhoven op het programma. Nu zie ik jullie wenkbrauwen omhoog gaan en denken wat gaat zij er nou doen als ze zoveel pijn heeft !
Nou dat ga ik jullie eens even gauw uitleggen, daar zit mijn manueel therapeut klinkt ver van Zuid-Limburg. Maar dat is niet zo omdat hier in Limburg mij niemand mag kraken of wat dan ook mag doen, moet ik helemaal naar Eindhoven al moest ik naar Amsterdam ervoor het maakt mij niks uit.

Bij de manueel therapeut word er eerst gekeken, hoe ik erbij sta sta ik weer schots scheef of sta ik door de ribben in verkeerde beweging. Dan word dat genoteerd dan gaat hij beginnen met bewegingen te maken in bepaalde gewrichten dit geeft een knappend geluid .
En zo gaat hij eigenlijk al mijn beperkingen in beweeglijkheid af !
Voor mij is dat een goede uitkomst op de vervolgbehandeling die gaat komen welke dat dat is is voor mij zelf helaas ook nog steeds een verassing.



Maar zodra ik bij hem ben geweest kan ik meestal na een dag of 2 a 3 weer redelijk bewegen zonder dat er een knoop in de gewrichten en ribbenkast zit ! al zal de acnes pijn die bij mij chronisch is geworden nooit verdwijnen.
Maar als we het zo kunnen beperken en mij wat beweeglijker te maken dan rij ik stad en land ieder boeren gat wel af.

Enige nadeel van deze therapie is dat ik niet alles vergoed krijg en dan ook maar een beperkt aantal behandelingen kan krijgen.
Nu heb ik mij laten bij verzekeren en helaas dacht dat ik meer vergoed kreeg maar dat is dus niet zo.
Maar dat is geen ramp dan betalen we het maar zolang ik er maar baat bij heb en weer kan sporten of wat dan ook. Dan heb ik graag een paar euro extra ervoor over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten